Hem celebrat l’English Day!

Tots els alumnes del Torroja i Miret han pogut gaudir aquest dilluns de l’English Day, una jornada farcida d’activitats lúdiques, divertides i educatives on el fil conductor ha estat la utilització de la llengua anglesa i la finalitat, ajudar el nostre alumnat a aprendre una mica més el domini d’aquest idioma. It has been awesome!

A infantil, els més petits de l’escola, a P3, han gaudit de l’obra de teatre “The old lady who swallowed a fly”; els de P4 han realitzat jocs variats; i els de P5 s’ho han passat d’allò més bé cantant “The body”.

I a Primària pel matí, les classes de Primer han realitzat una activitat d’Story-telling; els de Segon han fet Arts & Crafts; els de Tercer, un Workshop amb la Laura, l’auxiliar de conversa; els de Quart, el joc Pass the word; els de Cinquè, el Clues game; i els de Sisè, English Sports i Irish Dancing. A més a més, els alumnes del darrer curs també han passat a recollir els reptes del Kindness Challenge.

Finalment, per la tarda i igualment en anglès, a Cicle Inicial han vist dibuixos animats, a Cicle Mitjà una pel·lícula i a Cicle Superior han cantat amb un karaoke.

Enhorabona a la Gemma, la Carolina, la Karol, la Lourdes, la Melania, la Laura, la Núria i el Raúl per la vostra feina. Ha estat un dia magnífic.