Gaudiu del Festival de Nadal!!!

Tot l’alumnat de l’Escola Torroja i Miret ha participat durant les darreres setmanes en les activitats de preparació per al Festival de Nadal, on han pogut col·laborar mostrant-nos diferents facetes artístiques interpretant nadales i poemes amb diversitat de llengües i estils.

Valors com la paciència, l’acceptació, la constància o la determinació s’han fet paleses durant aquest procés de preparació, sense oblidar valor implícits  com la integritat, la Pau, l’alegria, la convivència familiar i l’humor, entre d’altres.

La cançó i el recitat de poemes són vehicles de gran importància a l’educació, ja que, en la vivència d’aquestes experiències, l’infant hi participa activament i directa. El gran objectiu que s’ha d’aconseguir en ensenyar aquestes experiències és que l’infant en gaudeixi i la faci seva.

Sense més, agrair i felicitar a tot l’alumnat i el professorat per la seva implicació en fer possible aquest festival. BONES FESTES!

En l’ENLLAÇ següent podreu veure totes les actuacions del Festival de Nadal.