Els més petits de l’escola gaudeixen amb el Festival de Nadal

Els alumnes d’Educació Infantil han gaudit i fet gaudir les seves famílies en el Festival de Nadal d’enguany, fent petit el menjador de l’escola amb unes interpretacions molt dolces davant d’un nombrosíssim públic. Cada classe des de P3 a P5 ha recitat un poema i ha cantat dues cançons.

Els poemes que han recitat els alumnes de P3, P4 i P5 han estat “Poema de Nadal”, “Tinc 4 anys i sóc Bufó” i “La Cavalcada dels Reis”, respectivament, mentre que les cançons han estat “Els Tres Reis arriben a la ciutat i “Dancing Christmas Tree”, a P3; “El Rock del Nadal” i “Jingle Bells. Dream English”, a P4; i “M’agrada el Nadal” i “The reindeer dance-Kindyrock”, a P5.

Enhorabona a tots els nens i nenes per les grans actuacions ofertes, així com a l’Aran, la Melanie i les tutores per la bona feina feta.

En aquest enllaç podreu veure més fotos