L’alegria també es pot contagiar! El Torroja, contra el coronavirus

Us animem a participar en la iniciativa de la nostra escola per ajudar a viure amb una visió positiva aquests moments de confinament. Els estudis d’intel·ligència emocional afirmen que l’alegria també es pot contagiar! Per aquest motiu convidem a tot el nostre alumnat i famílies a decorar les finestres i balcons amb missatges i dibuixos bonics d’ànim.

Per poder participar en aquesta iniciativa, fes una foto del teu disseny, puja-la al mur del Facebook de l’escola i etiqueta-la. També ens podeu enviar la foto al correu de l’escola (e3004979@xtec.cat) i la publicarem a la nostra web.

Queda’t a casa! L’alegria també es contagia! Tots i totes, som Torroja i Miret! Mira quina cartellera més fantàstica!