Cinema del bo amb l’Stopmotion

Els alumnes de Cinquè han dedicat part d’aquest segon trimestre a aprofundir en l’ús de l’app Stopmotion, que permet crear vídeos a partir de la unió de fotogrames. Ells han triat els seus decorats, els seus personatges i la seva història, i el resultat ha estat precioses pel·lícules superoriginals. Us convidem a que les veieu aquests dies de vacances que disposeu de més temps.

Per poder realitzar aquests vídeos, primer han conegut les característiques del programa i han vist diversos exemples de les seves possibilitats. Posteriorment, han escrit via Google Classroom un resum de la història que han volgut gravar, han descrit els personatges que intervindran en ella i per últim han dibuixat fotograma a fotograma tota la seqüència. Finalment, han muntat el seu plató de gravació i s’ho han passat d’allò més bé convertint-se en novells directors de cinema. La feina d’edició, eliminant fotogrames dolents i afegint efectes sonors, ha estat el punt final per poder deixar enllestit tot.

En el següent ENLLAÇ podeu veure una selecció de les pel·lícules fetes pels alumnes de Cinquè.