Benvolgudes famílies,
S’ha obert el període de sol·licitud de beques per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu 25-26.
Modalitats dels ajuts:
- Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta o trastorn de la comunicació i el llenguatge o trastorn de l’espectre autista.
- Ajuts i subsidi per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.
NOVETAT: A diferència de les convocatòries anteriors, la sol·licitud no s’ha de lliurar al centre educatiu. La sol·licitud es considera presentada en emplenar el formulari en línia i obtenir el resguard de presentació.
Tot el procés de sol·licitud de la beca es fa a través de la seu electrònica del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports. Al web del Departament d’Educació està tota la informació per a les famílies i els alumnes: Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu 25-26.
Termini per presentar la sol·licitud: del 30 d’abril fins a l’11 de setembre de 2025



