Beisbol 5 a l’escola!

Durant l’última setmana de març els cursos de 3r, 4t, 5è i 6è de primària de la nostra escola van poder rebre una visita molt especial durant les classes d’Educació Física. Es van realitzar formacions d’iniciació al beisbol de la mà del Club de Beisbol Wolves i del Consell Esportiu del Tarragonès. Totes les activitats van ser dirigides per l’entrenador Marc Sangüesa Vidal i supervisades pels professors habituals, sempre, cumplint amb les mesures de prevenció al contagi, desinfecció, mascareta i distànciament. La pràctica es va centrar en la modalitat “Beisbol 5” utilitzant el nou camp pintat de vermell al pati de l’escola. Aquesta modalitat té com a particularitat que la pilota es bateja amb la mà mantenint l’escència i la dinàmica del beisbol original.

El Club de Beisbol Wolves desitja que tot l’alumnat pugui conèixer esports i dinàmiques diferents a les que estan habituats. Veient l’entusiasme i la motivació que han mostrat, Wolves proposarà, a través del Consell Esportiu, activitats Extraescolars de Beisbol original i de Beisbol 5 un cop es permetin i els alumnes puguin tornar a recuperar la normalitat escolar i esportiva. Actualment, Wolves competeix en Beisbol en les competicions Oficials organitzades per la Federació Catalana de Beisbol i Softbol, s’anima a qui pugui jugar i batejar a conèixer el Club i conèixer la resta de jugadors/es.

Email: info@beisboltarragona.com
Whatsapp: 644021903