Agraïment Dia de la Poesia a la Residència

Aquest 21 de Març i per celebrar el Dia Mundial de la Poesia dos alumnes de 3r de primària de la nostra escola, el Nil i la Isabella, han anat a la residència d’avis del nostre poble i han recitat el poema “La nostra aigua”. Aquesta activitat ha comptat amb la participació de totes les escoles i instituts de Vila-seca.

Els alumnes han recitat diferents poemes davant dels residents. A més, han pogut gaudir de la lectura d’un poema per part d’una àvia. En aquest sentit, aquesta activitat ha estat una oportunitat única per unir diferents generacions i compartir una passió comuna.

Des de l’escola, volem agrair a la Residència d’Avis per la seva hospitalitat i per brindar-nos l’oportunitat de participar en aquesta celebració.