Activació del servei amb Dinantia per a millorar la comunicació amb les famílies

Benvolgudes famílies:

Al centre apostem per les noves tecnologies i per la sostenibilitat. Per aquest motiu hem decidit fer servir l’aplicació mòbil Dinantia per a la comunicació entre el centre i les famílies. Es tracta d’una nova eina senzilla i ràpida.

Dinantia ofereix un únic punt d’accés a la informació i la comunicació amb el centre, amb el servei de menjador i amb l’ampa. Les famílies us heu de descarregar una app al telèfon móvil i a aquesta plataforma podreu trobar tota la informació del centre. Quan el centre envïi un missatge, el rebreu en forma de notificació push (igual que reps un WhatsApp) en el telèfon mòbil o tablet on tinguis instal·lada l’ aplicació. També rebreu les notificacions d’esdeveniments del calendari. Tindreu un mur on la tutora dels vostres fills/es us enviarà les activitats realitzades pels vostres fills, podreu pagar les sortides, menjador, extraescolars… Cal destacar que a les families no els hi suposarà cap tipus de cost descarregar l’aplicació, serà gratuïta..

Per tal de donar-vos d’alta, cal omplir les següents dades necessàries en aquest ENLLAÇ.

Per últim us demanem, així mateix, que en feu difussió d’aquest missatge i instruccions amb la resta de famílies de l’escola amb qui tingueu contacte, així com en els grups de classe de Whatsapp, per intentar arribar a tothom de manera més ràpida i poder així activar aquest servei el més aviat possible.