Acollida Erasmus+ (Polònia)

La setmana del 19 al 25 de novembre vam rebre la visita de cinc mestres de l’escola Podstawowa nr 5 im. Marii Konopnickiej de la ciutat d’Elk a Pòlonia. Aquesta visita forma part del nostre projecte d’Erasmus+ “Active and global learning to become competent citizens”. Durant la setmana que van estar amb nosaltres van aprendre de la nostra metodologia de treball i de les accions educatives que realitzem en llengua anglesa (projectes CLIL). A la vegada, vam compartir experiències didàctiques i de treball a l’aula. També van participar activament en les jornades de les llengües, realitzant jocs tradicionals polonesos i ensenyant al nostre alumnat algunes paraules poloneses.

Per últim, vam realitzar visites d’interès cultural a indrets propers com l’ajuntament, Tarragona, pobles de costa, museus….

Aquesta ha estat la primera vegada que ens hem conegut en persona, però des del curs passat portem realitzant actuacions de col·laboració a distancia. Al mes de maig, alguns docents de la nostra escola tindrem l’oportunitat de visitar la seva escola durant deu dies per seguir treballant en xarxa amb els alumnes i docents europeus.

Us deixem un recull de fotografies de la setmana.