Accions presencials durant el mes de juny a EDUCACIÓ INFANTIL

Benvolgudes famílies,

Us trametem en arxiu adjunt (Carta famílies obertura juny Torroja i Miret) un escrit informatiu de les accions presencials de la nostra escola durant el mes de juny seguint les instruccions del Departament d’Educació.

L’alumnat d’Educació infantil (P3, P4 i P5) ambdós progenitors dels quals, per motius laborals, hagin de realitzar treball en el mateix horari, poden sol·licitar el servei d’acollida. Aquest servei no és una activitat lectiva. Es realitzarà de dilluns a divendres de 9 a 13 hores per part del personal docent del centre. No hi haurà servei de menjador.

Les persones que sol·licitin el servei d’acollida hauran d’aportar la documentació acreditativa pertinent segons estableix la normativa per fer ús d’aquest servei. Només es podran atendre grups de màxim de 8 alumnes a P-3 i de màxim de 10 alumnes a P-4 i P-5.

Us adjuntem el link d’un formulari per sol·licitar el servei d’acollida de l’alumnat de P3, P4 i P5 en els casos que compleixen els requisits pertinents: https://forms.gle/ZLPS1w7bKym8TVsW6. Es podrà complimentar fins el proper dimarts dia 26 de maig a les 22 hores.

Salutacions cordials,

Equip Directiu