Sant Jordi a l’escola

Com cada curs va arribar la celebració de la Diada, que sempre ens emociona tant.
És el Dia Internacional de Llibre que es conmemora en molts altres països i que a Catalunya, amb molta il·lusió, evoquem sobretot la Llegenda de Sant Jordi.
Va ser un dia diferent: llegint molt, fent manualitats, mirant videos relacionats a aquesta Diada. I entregant als alumnes de C.M., de C.S. i pares gunaydors/es de relats escrits per ells/es, el Premi Jaume Barrull.
Però el què més ens va agradar, va ser el teatre que els nostres companys/es de 4t van interpretar per tota l’escola del conte de Sant Jordi amb un final divertit.