Un Barrull de l’Escola guanyador d’un concurs de Sant Jordi

La Revista Namaka va organitzar un concurs per al dia de Sant Jordi. El lema era: Canvia la llegenda de Sant Jordi? i guanya un lot de llibres per a la teva classe?

L’equip de mestres de cicle superior vam enviar el seu relat, ja que la seva temàtica encaixava amb les bases del concurs i…. el 23 d’abril ens van donar una MOLT BONA NOTÍCIA. La Laia Bellostats havia guanyat el concurs.

Moltes Felicitats Laia!!!

En aquest link podreu llegir el relat de la Laia i xafardejar la Revista Namaka.

Conte Jaume Barrull Laia: Santa Jordina al món dels dracs.

L’Escola Pràctiques 1 volem donar les gràcies a la revista Namaka per enviar-nos l’audioconte del relat de la Laia. És fantàstic.

Us animen a escolar-lo amb els ulls tancats i imaginar-vos que formeu part de la història del conte. Audioconte: Santa Jordina al món dels dracs.

Durant el segon repte l’alumnat de cicle superior ha treballat: Sant Jordi i les seves tradicions, des de l’àrea d’educació física es va proposar representar una llegenda de Sant Jordi diferent i la Laia sense pensar-ho dos vegades ens ha representat d’una manera molt original el seu conte del Barrull: Santa Jordina al món dels Dracs.

EL voleu veure…. doncs no dubteu en veure el vídeo: