Expopoètica en el Dia mundial de la poesia

unnamed

Els alumnes de 4t d’ESO de l’INS Premià de Mar han elaborat unes infografies a partir de poetes catalans del segle XX: Bauçà, Martí i Pol, Espriu, Palau i Fabre, Estellés… Es tracta d’un conjunt d’infografies que s’anomena Expopoètica, justament perquè cerca esdevenir una exposició de poetes. El tret més significatiu d’aquests treballs és que combinen les dades biogràfiques amb creacions audiovisuals elaborades pels alumnes a partir de poemes concrets. Els vídeos es poden contemplar en el format digital de les infografies i a també en l’exposició tradicional a través dels codis QR que contenen.

Aquest treball es pot contemplar a la Biblioteca Municipal fins el 27 de març.