ACORD SOBRE ELS GRUPS D’ESO A L’IPM

El passat dilluns, dia 25 de juny, es va notificar a l’Institut el tancament de dues línies d’ESO i la retallada de 5 professors/es per part del Departament d’Ensenyament. 48h després s’ha arribat a un acord que permet el sosteniment del nostre projecte educatiu i d’uns resultats a l’alça.

Només es perdran una línia a 4t d’ESO i de manera provisional (un únic curs), amb grups d’uns 30 alumnes, i dues places de la plantilla, el que suposa que la ràtio professorat/alumnat quedarà per sobre de l’actual. Alhora, hi ha la possibilitat d’augmentar en una altra mitja dotació el nombre de professorat per atendre l’aula d’acollida.

Agraïm la implicació cabdal del govern municipal per ajudar-nos en la negociació, així com la pressió exercida pels grups polítics i per la comunitat educativa premianenca. I donem les gràcies a la nostra AMPA, és clar.

N’estem, doncs, raonablement satisfets de com s’ha resolt una situació que podria haver esdevingut crítica. Pel davant tenim un nou curs amb bones perspectives per continuar oferint un servei públic de qualitat a Premià de Mar.