Final de curs

Per tancar el curs hem fet diferents activitats molt interessants i divertides.

Dijous els nens i nenes de 6è van preparar unes obres de titelles per representar-les a p3, p4 i p5. Van preparar-ho tot ells mateixos: els titelles, els escenaris i fins i tot el text de la història.

I divendres, l’últim dia, 6è va preparar per tota primària una gimcana relacionada amb jocs d’aigua.

I els d’infantil també vam fer jocs relacionats amb l’aigua i les bombolles de sabó.

Per acabar el dia, vam fer tota l’escola junta el comiat dels nens i nenes de 6è, entregant-los uns detalls que havíem fet per cicles a les classes i tots junts vam menjar-nos un gelat.

BON ESTIU!!!!!!!!

OFERTA PLACES VACANTS

OFERTA PLACES VACANTS ESCOLA DE BOSC DE MONTJUÏC

Curs Places Ordinàries Places NEE
INFANTIL  (P3) 46 4
INFANTIL (P4) 3 0
INFANTIL (P5) 0 0
PRIMER 0 0
SEGON 0 0
TERCER 0 0
QUART 0 2
CINQUÈ 0 1
SISÈ 0 0

MATRICULACIÓ

Dies: Del dijous 21 al dimecres 27 de juny (ambdós inclosos)

Lloc: A Secretaria de l’Escola

Horari:

• De 9 a 10:30h
  • De 12 a 13:30h
  • De 15 a 16h

Telèfon de l’Escola per qualsevol dubte: 93 441 42 24

104è aniversari de l’Escola!

Avui hem celebrat el 104è aniversari de l’Escola. Hem començat el dia amb un ball de Gegants i unes coreografies preparades per uns nens i nenes.

Després, al llarg del matí, hem fet activitats esportives diverses: equilibris, zumba, punteries, circuits, jocs populars,… Ens ho hem passat d’allò més bé!!!

Us ensenyem les fotos dels jocs d’infantil:

I els jocs de primària:

Premis Jocs Florals Sant Jordi

El passat dia 23 d’abril vam celebrar a l’Escola els Jocs Florals a l’Escola, tot coincidint amb la diada de Sant Jordi.

Us volem ensenyar els textos de prosa i poesia que van guanyar els primers premis.

1r

Roses

Les roses son vermelles,

una l’agafarà la princesa contenta.

El príncep content diu:

La rosa a l’aigua posaré

i amb la princesa

em casaré.

Princesa.

2n

El cor de les roses

Tots els matins

noto una cosa al cor.

Sempre nota que es una rosa que creix

i quan es mor jo moro …

i quan viu jo torno a viure !!!

i quan vola jo volo.

Mimi.

3r

4t

Programa PDA Bullying Barcelona

Avui fent coincidir amb el dia internacional contra l’assetjament, hem assistit a l’acte de tancament del programa PDA Bullying dut a terme per l’Associació SEER i Save the Children.

Com escola participant en el programa hem rebut una certificació PDA Bullying de bones pràctiques davant l’assetjament entre iguals i un Premi Honorífic com a Centre Participant. A més a més, un petit grup d’alumnes de 5è ha dut a terme una dinàmica a l’escenari juntament amb alumnes d’altres centres.

Podeu veure la notícia que s’ha emès a Tv3 aquí, del InfoK aquí i de l’informatiu de Tv1 aquí (minut 6:47).

CELEBREM SANT JORDI!

Avui dia 23 d’abril els nens i les nenes d’educació infantil i primària, ens hem reunit al bolet de l’escola per celebrar la diada de Sant Jordi. Hem fet els Jocs Florals i el tast de poesia juntament amb les famílies que heu pogut assistir.

Després per cicles hem fet tallers barrejant nens i nenes de cada cicle.