Colònies 4t a Tuixent!!

Hola a tots i totes!

Les colònies a la neu de 4t han estat tot un èxit i això ha estat perquè totes les xiquetes i xiquets s’han portat de 10!

Vam arribar el primer dia i vam començar a experimentar amb l’esquí de fons, que era nou per a tots nosaltres! Després vam dinar i vam jugar una estona amb la neu, en arribar a la casa, vam organitzar les habitacions i fer els llits i vam sortir a jugar al parc que teníem just al costat, vam jugar amb els gronxadors, a futbol i fins i tot vam fer nous amics del poble de Tuixent! Per acabar el dia vam sopar un plat de sopa calenteta, vam dur a terme la nostra higiene personal i després de contar diferents històries a les habitacions, vam anar a dormir. Ens despertem el segon dia a Tuixent, tots abans que soni el despertador! Esmorzem i marxem una altra vegada cap a les pistes de Tuixent – La Vansa. Allí continuem amb l’esquí de fons on ja comencem a fer baixades perquè tothom ha après molt ràpidament!

Vam dinar a la casa tranquil·lament i a la tarda vam fer una gimcana pel poble de Tuixent, descobrint la seva història i els seus carrers, on tothom podia anar sol perquè hi havia molt pocs cotxes! Després vam sopar i vam dur a terme la discoteca infantil, on tot l’alumnat va gaudir d’allò més i es van acabar de cansar per anar a dormir i agafar forces per a l’últim dia.

Ja dimecres vam esmorzar, fer les maletes i ordenar l’habitació, per deixar la casa i anar a esquiar l’últim dia, va haver-hi alumnes que van esquiar i d’altres que no van voler, amb aquests últims vam gaudir de la neu que hi havia fent guerra de boles, tirar-nos en trineu, fer ninots, etc. El protagonista d’aquests tres dies ha estat el gaudi i la bona convivència entre tot l’alumnat i professorat.