L’AMPA

capçalera

L’AMPA és la veu de les famílies dins l’escola

L’AMPA és l’associació que agrupa les famílies de l’escola. És una plataforma oberta a la participació de tots els pares i mares per tal d’aconseguir de manera conjunta amb l’equip de mestres la millor formació dels infants i una escola pública de qualitat.

Entre els diferents projectes de l’AMPA està el de donar suport a les families de l’escola per tal de conciliar la vida laboral i familiar. Per aquest motiu organitza el servei de SAM i SAT. També organitza les activitats extraescolars i el Casal d’Estiu.

L’AMPA també dona suport al centre amb el programa de socialització de llibres, en l’edició de la revista “Els secrets de la nostra escola” i amb les beques per a colònies.

Altres projectes de l’AMPA són les Festes, espais de relació entre les famílies o l’organització de xerrades, debats i cursos respecte temàtiques centrades en l’educació dels infants.

Trobareu més informació de l’AMPA al seu web.