Colònies 4t a Tuixent!!

Hola a tots i totes!

Les colònies a la neu de 4t han estat tot un èxit i això ha estat perquè totes les xiquetes i xiquets s’han portat de 10!

Vam arribar el primer dia i vam començar a experimentar amb l’esquí de fons, que era nou per a tots nosaltres! Després vam dinar i vam jugar una estona amb la neu, en arribar a la casa, vam organitzar les habitacions i fer els llits i vam sortir a jugar al parc que teníem just al costat, vam jugar amb els gronxadors, a futbol i fins i tot vam fer nous amics del poble de Tuixent! Per acabar el dia vam sopar un plat de sopa calenteta, vam dur a terme la nostra higiene personal i després de contar diferents històries a les habitacions, vam anar a dormir. Ens despertem el segon dia a Tuixent, tots abans que soni el despertador! Esmorzem i marxem una altra vegada cap a les pistes de Tuixent – La Vansa. Allí continuem amb l’esquí de fons on ja comencem a fer baixades perquè tothom ha après molt ràpidament!

Vam dinar a la casa tranquil·lament i a la tarda vam fer una gimcana pel poble de Tuixent, descobrint la seva història i els seus carrers, on tothom podia anar sol perquè hi havia molt pocs cotxes! Després vam sopar i vam dur a terme la discoteca infantil, on tot l’alumnat va gaudir d’allò més i es van acabar de cansar per anar a dormir i agafar forces per a l’últim dia.

Ja dimecres vam esmorzar, fer les maletes i ordenar l’habitació, per deixar la casa i anar a esquiar l’últim dia, va haver-hi alumnes que van esquiar i d’altres que no van voler, amb aquests últims vam gaudir de la neu que hi havia fent guerra de boles, tirar-nos en trineu, fer ninots, etc. El protagonista d’aquests tres dies ha estat el gaudi i la bona convivència entre tot l’alumnat i professorat.

Preinscripció i matrícula curs 2024-25

A continuació trobareu tota la informació relativa al procés.

Oferta inicial de places de l’escola (05-3-24)

Enllaç on fer la Preinscripció per a Educació Infantil i Primària (3-12 anys).

Podeu consultar tota la informació del procés de preinscripció en aquest enllaç.

Portes Obertes 2024

Les jornades de portes obertes per a Educació Infantil i Primària de la nostra Escola es realitzaran els dies:

Dimecres 28 de febrer a les 9:30 hores i a les 12:15 hores.

Divendres 1 de març a les 9:30 hores i les 12:15 hores.

Podeu visualitzar el document que s’ha mostrat a les portes obertes clicant aquí.

Celebrem Carnaval

Avui hem celebrat el Carnaval, tots anàvem ben divertits.

A primera hora hem fet tallers per cicles relacionats amb la temàtica de Carnaval.

Després, degut a la pluja, no hem pogut fer la rua fora l’Escola però l’hem fet pels passadissos de l’Escola i al gimnàs. D’aquesta manera, tots i totes hem pogut veure les precioses disfresses que portàvem.

Per últim, els alumnes de 3r han llegit el pregó del Carnestoltes i amb música hem ballat i gaudit tots junts.

Concert d’hivern

Acabem aquest trimestre amb un bon concert d’hivern, acompanyats amb totes les famílies. Vam gaudir molt i va ser tot un èxit!

Us volem donar les gràcies a tots i totes per la vostra assistència i per col·laborar amb la taquilla solidària inversa per a la Marató, vam recollir 224,68€.

Podeu veure el Diploma d’agraïment  i el certificat de l’ingrés realitzat aquí.

Celebrem la Castanyada

Com mana la tradició ahir tots els alumnes de l’Escola vam fer panellets i avui hem celebrat la Castanyada d’una manera ben especial.

Avui a primera hora la Castanyera del Montseny ha vingut a l’Escola i ens ha repartit castanyes a les aules d’infantil i cicle inicial.

Després hem gaudit de la festa conjunta menjant els panellets que havíem fet (d’avellanes, coco, xocolata i codony) i unes castanyes ben torradetes.

Per últim, hem acabat el dia fent tallers, relacionats amb la Castanyada, de circulació lliure tant a infantil com a primària.

Ens ho hem passat genial!!