Celebrem Sant Jordi

Avui dia 23 d’abril els nens i les nenes d’educació infantil i primària ens hem reunit al bolet de l’escola juntament amb les famílies que heu pogut assistir per a celebrar la Diada de Sant Jordi amb nosaltres.

Cada curs ha preparat alguns poemes per a recitar-los. Cada classe ha recitat de manera individual un poema i després n’ha fet un altre juntament amb una altra classe.

Per acabar la trobada conjunta hem repartit els premis als guanyadors del punt de llibre.

Després del pati, tots els alumnes junts d’infantil i primària, han fet tallers de relacionats amb Sant Jordi. Els tallers eren de lliure circulació i cada nen i nena tenia un padrí amb el que anava a tots els tallers. Hi havia molts tallers on fer moltes coses: dracs amb agulles d’estendre, “come-cocos” de dracs, marca pàgines, teixir les balles, decorar un llapis, roses amb plastilina, micro-contes, collarets, mandales, 3 en ratlla, màscares i fer un drac.