BRICOESCOLA 2018 (fotografies)

Dissabte 17 de març l’Escola Can Serra va celebrar la 2ª jornada de Bricoescola. Enguany avançada al març per poder facilitar les obres de remodelació de la biblioteca de l’escola, la jornada va ser, sens cap mena de dubte, un èxit rotund de participació.

Gairebé 120 persones vam participar en els diferents tallers que vam oferir a les famílies. Els pintors i pintores van donar-li forma i color als murals de la sala polivalent d’infantil i a l’aula d’informàtica. Els juganers i juganeres van estar al pati d’infantil pintant les tanques de fusta que delimiten el pati on juguen a diari les nenes i nens de l’escola. Els i les manetes van fer molta feina a la biblioteca: s’havia de deixar totalment buida perquè durant les setmanes següents ens puguin posar el parquet, pintar les parets i instal·lar les noves prestatgeries. Gràcies a la força i vitalitat de molts participants, es van treure els armaris encastats que han estat vetllant pels milers de llibres que s’han anat llegint durant aquests 40 anys a Can Serra. A més, també es van muntar diferents prestatgeries noves per a les aules de cicle mitjà i superior.

A causa del fred i de l’amenaça de pluja, enguany el taller de cuina es va modificar i, en comptes de preparar una botifarrada a l’aire lliure com l’any passat, es van estar fent molts entrepans i preparant tot allò necessari per omplir les panxes després de tot un matí de molt treballar.

Durant tot el matí ens van acompanyar els companys del programa “El Vallès Educa” de Terrassa TV. El proper dimarts a les 19:30h podreu veure el resum del Bricoescola de Can Serra a les vostres pantalles.

L’escola vol agrair a tots els participants (alumnes i famílies, mestres -i respectives parelles- , administrativa, conserge, AMPA) per la col·laboració, l’esforç i ganes que vàreu demostrar al Bricoescola. Cada any ens sorprenem més d’aquesta fantàstica col·laboració entre escola i famílies: ens fa sentir molt orgulloses i orgullosos. Moltes gràcies.

Podeu veure les fotografies del Bricoescola 2018 aquí