Sortides

SORTIDES

Les sortides i excursions formen part de la nostra programació anual. Han estat pensades i seleccionades amb cura per tal d’arribar a assolir uns objectius determinats i com a complement dels programes curriculars del curs. Són molt  importants i recomanables i estan aprovades pel Consell Escolar.

L’aportació econòmica de les famílies en concepte de sortides és unificada per tot l’alumnat de l’escola: 85€. Enguany ,els ajuts de l’ajuntament  pel  suport a la tasca educativa  (30€ per infant) aniran destinats a reduir aquesta quota, per tant l’import que les families haureu de pagar serà de 55€.

El cobrament de les sortides es realitzarà  mitjançant domiciliació bancària durant el mes de gener-febrer.

El centre enviarà un missatge per Dinantia avisant de les dates de pagament. Si alguna família té alguna problemàtica o ha canviat el número de compte, ha d’avisar  a la secretaria de l’escola.

Per assistir a les sortides les famílies han d’estar al corrent del pagament o haver negociat amb l’escola el fraccionament d’aquest al llarg del curs.

El preu de les SORTIDES inclou:

• Les sortides establertes a cada curs.
  • Una sortida o activitat de projecte per curs.
  • Entrades Audicions musicals TMC
  • Entrades Teatre en anglès al TMC
  • Teatre en anglès E.I.
  • Els tallers o sortides que es contracten de Setmana Cultural
  • Contracte Taller d’Escacs (club Escacs Barberà)
  • Pagament curs de Piscina a les instal.lacions esportives municipals.
  • Els autocars.
  • Els servei de l’empresa de monitoratge  (Roca González) que acompanya el grup.

Aquesta quota de sortides no inclou el pagament de les colònies que es fan a I5, 2n, 4t i 6è. Les colònies tenen data i forma específica de pagament. Més informació: apartat “colònies“.

En el cas que un grup no pugui realitzar una sortida o activitat programada, es realitzarà la devolució corresponent en format de descompte de la quota de sortides del següent curs.

Si algun nen o nena no assisteix a la sortida, només se li podrà retornar, a petició expressa de la família, la part de l’entrada individual.