Orientació acadèmica

Aquest és el vostre darrer curs d’Educació Secundària Obligatòria, curs en què haureu de prendre decisions importants. Aquesta no és una tasca fàcil, sobretot si el vostre futur personal, acadèmic i laboral en depèn.

Les sessions de tutoria de 4t han de servir perquè abans de prendre qualsevol decisió sobre el vostre futur feu un procés d’anàlisi per tal de prendre la decisió més adequada.

El programa d’Orientació està encaminat, en una primera fase, a reflexionar sobre vosaltres mateixos i a rebre una primera informació de l’oferta educativa. Amb aquests elements a la mà, el tutor/a i l’orientador escolar del centre us atendrem individualment i us ajudarem a resoldre aquells dubtes que us hagin anat sorgint  fins al moment.

L’institut Vallbona d’Anoia és un centre adscrit a l’Institut Molí de la Vila, de Capellades, on s’ofereixen les modalitats de Batxillerat de Ciències i Tecnologia i d’Humanitats i Ciències Socials  i el BatxiBac (doble titulació). Per a la modalitat d’Arts us donem l’enllaç de l’institut  públic Joan Mercader, d’Igualada.

A continuació us oferim un seguit d’ informacions interessants en relació als estudis postobligatoris:

Dates de preinscripció per als estudis de cicles de Grau Mitjà i Batxillerat Del 14 al 21 de maig

Activitats i xerrades sobre orientació acadèmica que realitzem a l’ institut  per als alumnes de 4t d’ESO:

Sortida a la Fira de l’Ensenyament d’ Igualada. Encerta el teu futur Divendres 15 de febrer
Minifira de l’ensenyament a l’espai Àgora de l’institut. OficinaJove de l’Anoia Divendres 22  de març
Xerrada Després de l’ESO, què? Oficina Jove de l’Anoia Divendres 22 de març
Xerrada informativa Cicles Formatius. Institut Guinovarda,de Piera. Data a confirmar
Xerrada informativa sobre el Programa de qualificació professional inicial. PFI- PTT Anoia Sud Data a confirmar
Informació sobre activitats i xerrades  a la zona :

Saló de l’Ensenyament a Barcelona . Del 20 al 24 de març.

Xerrada Batxillerat Modalitat d’Arts INS Joan Mercader. Dimecres 8 de maig a les 19h

Portes obertes INS Molí de la Vila. Diumenge 24 de març. De les 11h a les 13h.

Portes obertes INS Milà i Fontanals. Dissabte 4 de maig. De les 11h a les 13h

Portes obertes INS Guinovarda . Dimecres10 abril a les 17:30h