Som un Institut de formació professional que t’oferim 2 modalitats de Batxillerat, Batxibac, CAM, IFE i 24 cicles formatius d’11 famílies professionals.

Jornada de portes obertes 9 de maig de 2020

NOTA INFORMATIVA: seguint instruccions del Departament de Salut, a causa de l’evolució del nombre de contagis del coronavirus, com a mesura excepcional de contenció el centre romandrà totalment tancat fins a nou avís.

A més tot l’alumnat ha d’abstenir-se d’assistir als centres de pràctiques fins a nou avís.

Per a comunicar-se amb el centre utilitzeu l’adreça de correu electrònic: iesmila@xtec.cat

Borsa de treball de l'INS Milà i Fontanals

L’empresa igualadina Trilogi es presenta a l’alumnat d’Informàtica

El dimecres, 11 de març, l’alumnat de 2n curs de Sistemes microinformàtics i xarxes i dels cicles formatius superiors Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma i Desenvolupament d’aplicacions web, hem tingut l’oportunitat de conèixer l’empresa igualadina Trilogi dedicada a la implantació de solucions e-Commerce (botiga online) per… Llegeix més»