ELECTROCAT FP 2024

Els alumnes de 2n de grau superior d’automoció participaran en l’ElectroCat 2024.
Es tracta d’una competició que es disputa entre instituts d’arreu de Catalunya i consisteix a dissenyar un kart elèctric des de zero.
Tots els alumnes estan implicats en el disseny i la fabricació de totes… Llegeix més»

CFGS d’Anàlisi i Control de Laboratori van visitar dues instal·lacions de recerca dins la Universitat Autònoma de Barcelona

El passat 12 de març, els alumnes del segon curs de CFGS d’Anàlisi i Control de Laboratori van visitar dues instal·lacions de recerca dins la Universitat Autònoma de Barcelona com a part del mòdul d’Assajos Biotecnològics.
En primer lloc, van visitar l’Institut de Biotecnologia i Biomedicina (IBB) on… Llegeix més»

Resolució convocatòria de beques mobilitat Erasmus+

BECA MOBILITAT FRANKFURT AM MAIN (ALEMANYA) 2023-24
OBJECTE CONVOCATÒRIA
L’INS Milà i Fontanals, dins el projecte 2023-1-ES01-KA131-HED-000136112 del programa Erasmus+, convoca 2 beques de mobilitat per realitzar la formació en centres de treball a l’estranger durant un període de 60 dies. Aquesta formació es realitzarà entre els… Llegeix més»

Visita a La Fageda

El passat dia 7 de febrer els i les alumnes dels cicles d’Instal·lacions de telecomunicacions, Operacions de laboratori, Ensenyament i animació socioesportiva i Atenció a les persones en situació de dependència van visitar La Fageda, un projecte social amb estructura empresarial.
Ens van explicar com es… Llegeix més»