Benvolgudes famílies,
Aquest curs, donada la situació excepcional per la pandèmia, les Portes Obertes tindran un format virtual.
Hem programat xerrades virtuals i hem creat aquest espai per compartir-vos els vídeos de l’institut, les preguntes freqüents i altra informació per tal que ens aneu coneixent  millor.

Preinscripció BATXILLERAT:

Informació sobre la preinscripció al web del Departament d’Educació: [ENLLAÇ]
SEGUEIX EL PROCEDIMENT DE PREINSCRIPCIÓ PAS A PAS [ENLLAÇ]

Vídeo BATXILLERAT, formularis i enllaços:

• Xerrades virtuals de Batxillerat (totes les modalitats): 27 d’abril a les 19:30

[ENLLAÇ]
  • Xerrada virtuals de Batxillerat artístic: 4 de maig a les 18:00
   [ENLLAÇ]
  • Presentacions de les modalitats que s’ofereixen

Presentació general batxillerat
   Arts escèniques
   Arts plàstiques
   Ciències
   Humanístic

Preinscripció ESO:

SEGUEIX EL PROCEDIMENT DE PREINSCRIPCIÓ PAS A PAS [ENLLAÇ]
Informació sobre la preinscripció al web del Departament d’Educació: [ENLLAÇ]
Vídeo com fer la preinscripció: [ENLLAÇ]
Reunió informativa per part d’inspecció sobre el procés de preinscripció 2021-2022 als centres educatius d’Igualada. S’ha fet en directe per Youtube dijous 25 de febrer i ha quedat publicada [ENLLAÇ]

Vídeo ESO, formularis i enllaços:

• Xerrades virtuals d’ESO: 4 de març

• Preguntes freqüents ESO [ENLLAÇ]
  • Presentació portes obertes ESO [ENLLAÇ]

• Formulari de dubtes ESO [ENLLAÇ]

AMPA Joan Mercader:

Organització híbrida al Batxillerat

En relació amb el document publicat al web del departament d’educació de la Generalitat de Catalunya:

Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA  – 2 de novembre del 2020. [Enllaç]

Hem dissenyat l’organització híbrida del Batxillerat, que s’aplicarà a partir del proper dilluns dia 9 de novembre amb el vistiplau dels Serveis Territorials d’educació a la Catalunya central.

En el següent enllaç trobareu el detall d’aquesta organització [ENLLAÇ]

B1D: Concurs “Masterbolsa 2021”

A la matèria d’economia de 1er de Batxillerat D hem participat en el Projecte Educatiu MASTERBOLSA 2021.
Ha estat una experiència molt bona i ens hem emportat uns grans coneixements de com funciona la borsa.
Felicitats al nostre alumne Eduard Cos Solé per arribar la Gran Final!
Llegeix més»

2n Batx. d’Arts Escèniques. Estrenem l’òpera “El monstre al laberint”

Aquest cap de setmana de Sant Jordi s’ha estrenat al Gran Teatre del Liceu l’òpera “El monstre al laberint”, amb la participació de l’alumnat de segon del Batxillerat d’Arts Escèniques de l’institut.
Aquesta aventura d’aprenentatges, d’experiència escènica, musical, estètica ha estat portada de manera transversal en… Llegeix més»

1ESO i 3ESO comencen les sessions de SVB

Per tercer any, a l’institut Joan Mercader comencen les classes de Suport Vital Bàsic adreçades a tot l’alumnat de Primer i Tercer d’ESO.

Enguany els grups de tercer són la primera promoció que es va formar a Primer d’ESO i per tant les seves sessions inclouen un repàs i la incorporació de les maniobres i tècniques pròpies pel seu nivell educatiu.

Destaquem que hem esperat a realitzar l’activitat al tercer trimestre per tenir molt clars els protocols i les mesures a seguir per aplicar el programa en temps de COVID.

Anirem informant i penjant imatges a la web i a les nostres xarxes socials.

Bona Pasqua!

El grup d’alumnes de religió de 2n d’ESO del nostre centre està estudiant les tres grans religions monoteistes. El primer trimestre vam fer una aproximació a la religió jueva, al llarg del segon trimestre hem estudiat el cristianisme i, el que queda de curs el… Llegeix més»