Benvolgudes famílies,
Aquest curs, donada la situació excepcional per la pandèmia, les Portes Obertes tindran un format virtual.
Hem programat 2 xerrades virtuals i hem creat aquest espai per compartir-vos els vídeos de l’institut, les preguntes freqüents i altra informació per tal que ens aneu coneixent  millor.

Formularis per inscriure’t a les xerrades virtuals:

4 de març a les 18:00 [ENLLAÇ]
                                     4 de març a les 19:30 [ENLLAÇ]

Preguntes freqüents (ENLLAÇ)

Vídeos de l’institut (properament)

Informació sobre la preinscripció al web del Departament d’Educació: [ENLLAÇ]
Reunió informativa per part d’inspecció sobre el procés de preinscripció 2021-2022 als centres educatius d’Igualada. S’ha fet en directe per Youtube dijous 25 de febrer i ha quedat publicada [ENLLAÇ]

Organització híbrida al Batxillerat

En relació amb el document publicat al web del departament d’educació de la Generalitat de Catalunya:

Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA  – 2 de novembre del 2020. [Enllaç]

Hem dissenyat l’organització híbrida del Batxillerat, que s’aplicarà a partir del proper dilluns dia 9 de novembre amb el vistiplau dels Serveis Territorials d’educació a la Catalunya central.

En el següent enllaç trobareu el detall d’aquesta organització [ENLLAÇ]

Proves anuals per completar l’ESO

Aquestes proves estan dirigides a exalumnes que no va obtenir el graduat en secundària obligatòria en acabar el 4ESO i que tenen o fan els 18 anys en el 2021.

L’institut es posa en contacte amb els que compleixen els requisits d’edat i matèries pendents i els facilita tota la informació.

ENLLAÇOS D’INTERÈS:

Informació a la pàgina de la Generalitat de Catalunya (Escola i família)

Moodle de l’Institut Joan Mercader, espai PROVES PER A COMPLETAR L’ESO (iniciant sessió com a visitant)

Alumnat acceptat en la convocatòria del curs 2020-21

Calendari de les proves

L’escola verda ens explica…

Des de l’Escola Verda tenim diversos objectius i estem realitzant diverses accions. Concretament us destaquem:

• a 1ESO i 2ESO s’han repartit Boc n’Rolls per reduir els residus a l’hora de l’esmorzar.
  • a tots els nivells s’està duent l’acció Aules netes que consisteix en mantenir l’aula ordenada, els… Llegeix més»

FlipArt, xerrada virtual amb l’artista Roberto G. Alonso

“He aprofitat les meves diferències per fer-ne d’elles avantatges“-amb aquestes paraules Roberto G. Alonso explicava als alumnes de 2n de Batxillerat d’Arts escèniques les seves experiències personals i professionals fins a arribar a ser una reconeguda actriu, performance, coreògraf i ballarí del panorama cultural actual. De ben… Llegeix més»