CONVOCATÒRIA DE NO ASSISTÈNCIA COL.LECTIVA D’ALUMNAT – 24/09/2021

Aquest dies l’alumnat ha estat pendent d’una convocatòria de NO ASSITÈNCIA COL.LECTIVA que ha fet almenys un sindicat d’estudiants.

• Només un grup de batxillerat  ha lliurat el full de la convocatòria del sindicat d’estudiants amb el llistat d’alumnes que tenen la intenció de secundar-la dins el termini establert, tal com detalla el protocol de les NOFC,  Ha estat el B2B
  • Altres grups de batxillerat només han lliurat el llistat de intenció de l’alumnat sense tenir en compte el protocol.
  • Cap grup d’ESO ha lliurat documentació.
Així que només podrà exercir el dret a la no assistència col·lectiva, a partir de la convocatòria d’un sindicat,  el grup B2B. Continuant amb el protocol, cal que les famílies justifiquin l’absència amb antelació a la jornada de protesta.

En cas d’absències d’alumnat d’altres cursos, la justificació per motiu de “vaga”, no serà vàlida.

El professorat de l’equip docent del grup B2B serà al centre segons horari propi i atendrà l’alumnat assistent amb normalitat.

Informacions curs 2021-2022

Article on s’actualitzen les informacions relatives al proper curs 2021-2022.

PLA D’OBERTURA DE CENTRE 21-22 (versió revisada 13 setembre 2021) (ENLLAÇ)

DESCRIPCIÓ OPTATIVES 1r, 2n, 3r d’ESO (ENLLAÇ)

HORARI I AULES PRESENTACIÓ ALUMNAT ESO I BATXILLERAT 10 DE SETEMBRE (ENLLAÇ)

1 ESO

• Informació per al curs 2021-2022. Enllaç (ENLLAÇ)
  • Presentació famílies (ENLLAÇ)
  • Deures d’estiu (ENLLAÇ)

2 ESO

• Informació per al curs 2021-2022. (ENLLAÇ)
  • Llista anonimitzada optativa francès curs 2021-2022. (ENLLAÇ)

3 ESO

• Informació per al curs 2021-2022. Enllaç (ENLLAÇ)
  • Llista anonimitzada optativa francès curs 2021-2022. (ENLLAÇ)

4 ESO

• Llistat anonimitzada d’optatives assignades segons formulari de tria. ENLLAÇ

1 BAT

• Informació per al curs 2021-2022. (ENLLAÇ)
  • Llistat d’optatives assignades segons formulari de tria [enllaç]. En el cas de batxillerat, excepcionalment, Iddink mantindrà el descompte sobre els ports fins el 25 de juliol.
  • Obert termini beques postobligatòria del Departament d’Educació. Enllaç
  • Sol·licitud de cursar matèries de batxillerat a l’Institut obert de Catalunya (IOC). Lliurar-ho emplenat abans del 10 de setembre. Enllaç
  • Llistes anonimitzades grup classe. Enllaç

2 BAT

• Informació per al curs 2021-2022. (ENLLAÇ)
  • Llistat de matèries optatives i de modalitat assignades segons formulari de tria [enllaç]. En el cas de batxillerat, excepcionalment, Iddink mantindrà el descompte sobre els ports fins el 25 de juliol.
  • Obert termini beques postobligatòria del Departament d’Educació. Enllaç
  • Llistes anonimitzades grup classe. Enllaç
DOCENTS NOVA INCORPORACIÓ
A partir de dilluns dia 26 de juliol el centre romandrà tancat. Podeu escriure al correu de centre i ens posarem en contacte amb vosaltres.

Tomato Challenge: Lliurament de premis

Avui, divendres 18 de juny, s’ha fet el lliurament de premis del “Tomato Challenge”; un iniciativa sorgida des del Departament de Ciències i que ha posat a prova a 27 membres de la nostra comunitat educativa (docents i personal PAS).
L’objectiu era fer créixer una tomaquera… Llegeix més»