PLA D’OBERTURA DE CENTRE-FASE 2

Amb la responsabilitat que tenim com a centre educatiu de complir amb les indicacions i instruccions del Departament d’Educació, i aplicant els criteris  de salut i seguretat de tots els membres de comunitat educativa:

• Prioritzarem l’atenció telemàtica i/o telefònica en qualsevol cas. EN TOTS ELS NIVELLS ES MANTÉ L’ATENCIÓ EDUCATIVA TELEMÀTICA DURANT TOT EL PERÍODE LECTIU, FINS EL 19 DE JUNY.
  • Oferirem atenció personalitzada amb les limitacions establertes pel què fa a cursos, motius/objectius, nombre d’alumnes i condicions d’higiene i salut dels possibles assistents. CAL TENIR EN COMPTE QUE NO PODEM GARANTIR L’ASSISTÈNCIA DE TOTS ELS DOCENTS DEGUT ALS CRITERIS DE SALUT DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ.
  • LA PRESÈNCIA DE PROFESSORAT I ALUMNAT SERÀ RESTRINGIDA I NOMÉS LA NECESSÀRIA. I L’ALUMNAT QUE HAGI DE VENIR (SEGONS CITA), HAURÀ DE DUR LA DECLARACIÓ RESPONSABLE I EL CARNET DE VACUNES AL DIA.
REQUISITS PER A L’ASSISTÈNCIA. Enllaç
ORGANITZACIÓ GENERAL. Enllaç
DECLARACIÓ RESPONSABLE ALUMNES MENORS. Enllaç
DECLARACIÓ RESPONSABLE ALUMNES MAJORS 18 A. Enllaç
  • L’organització específica (calendari i horari) s’informarà a cada un dels col.lectius o persones dels quals es prevegi presència.
DOCUMENT ORGANITZATIU AMB CONCRECIONS. Enllaç

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2020-2021

• RESUM:
  • BATXILLERAT: 27 de maig al 3 de juny

L’alumnat que està cursant 1BATX al nostre centre no ha de fer aquesta preinscripció per al 2BATX. Més endavant es farà procés de confirmació de matrícula.

TOTA LA INFORMACIÓ
AQUÍ
    • Tràmits On line a través del portal  del Departament d’Educació
    • LLIURAMENT DE DOCUMENTS: preinscripcio@insjoanmercader.cat
    • DUBTES: 621240933 (entre 9:00h i 13:00h) i preinscripcio@insjoanmercader.cat
ENLLAÇ PORTES OBERTES VIRTUALS

• ESO:

LLISTAT BAREMACIÓ PROVISIONAL. Van sortir els llistats amb errades. Hem tret l’enllaç perquè no hi hagi confusions. Podeu fer la vostra consulta AQUÍ

TOTA LA INFORMACIÓ
AQUÍ
    •  A partir del 13 de maig de forma telemàtica (Cal intentar-la fer en aquest procediment)
    • Tràmits On line, a través del portal del Departament d’Educació. Veure més
    • Per a qui no pugui fer-la telemàticament: del 19 al 22 de maig, de forma presencial demanant cita prèvia a partir del 13 de març. Horari d’atenció de 9:00h a 13:00. Veure més
    • LLIURAMENT DE DOCUMENTS: preinscripcio@insjoanmercader.cat
    • DUBTES I CITA PRÈVIA: 621240933 (entre 9:00h i 13:00h)

LA INFORMACIÓ SOBRE LA NOSTRA OFERTA DEL BATXILLERAT

Informació del batxillerat i de les modalitats que oferim al centre:
  • Modalitat d’Arts:
    • Arts plàstiques disseny i imatge
    • Arts escèniques, música i dansa
  • Modalitat científic-tecnològica (diverses opcions de combinacions de matèries)
  • Modalitat humanístic-social (diverses opcions de combinacions de matèries)
OPTATIVES DE CENTRE:
Segons idiomes: Francès i Alemany
Informàtica
ENLLAÇ PORTES OBERTES VIRTUALS

FESTA ESPORTIVA 2020

Aquest divendres 3 d’abril, toca la nostra tradicional Festa Esportiva.

Les circumstàncies són així d’especials, diferents i difícils,  però no volem deixar de fer-la.

Per això, us proposem un seguit de reptes que haureu d’assolir des de casa!! Tenim una proposta de més de 20 reptes!!

Seràs capaç de fer-los tots? 😆 😳 🙄

Trobareu els reptes en aquest enllaç i també els podeu compatir.

DIES DE CONFINAMENT (última actualització 26/03)

DURANT ELS TEMPS DE CONFINAMENT CONVÉ MANTENIR UNS HORARIS I HÀBITS DIARIS, ENTRE ELS QUALS TAMBÉ D’AJUDAR A LES TASQUES DE LA LLAR I FER ALTRES ACTIVITATS EN FAMILIA.

De totes maneres, per no perdre el ritme escolar, el matí del dia 18 de març, us hem enviat a tots (alumnat i famílies) un correu amb informació que també publiquem aquí, per si a algú no li ha arribat:

Benvolguts/des,
Aquest correu és per explicar-vos que, davant la situació de confinament actual i davant la previsió que s’allargui l’estat d’alarma, el professorat del centre està treballant per proposar activitats setmanalment perquè els nostres alumnes puguin anar fent des de casa. En cap cas són activitats avaluatives ni que s’hagin de lliurar, però sí relacionades amb el currículum de les matèries.
ESO:
Per accedir a les propostes heu d’anar al moodle del centre (enllaç) i seguidament anar a l’apartat “Connecta’t” Proposta d’activitats durant el confinament. Allà trobareu cinc cursos, accessibles com a visitants: un curs per cada nivell d’ESO, amb activitats de cada nivell i format setmanal i un curs amb activitats per a tots els nivells. També es recomana l’alumnat que consulti periòdicament el correu corporatiu (@insjoanmercader.cat) ja que serà el canal de comunicació que s’utilitzarà.
BATXILLERAT:
Els professors de les diverses matèries contactaran amb els alumnes via moodle / correus corporatius. Cal que l’alumnat consulti periòdicament el correu corporatiu (@insjoanmercader.cat) ja que serà el canal de comunicació que s’utilitzarà.

Si us costa accedir al Moodle, podeu fer cas de les recomanacions que teniu quan hi entreu.

RECORDEM QUE PER AL BATXILLERAT, LES TASQUES DE CADA MATÈRIA ESTAN PENJADES ALS LLOCS HABITUALS, O SIGUI DINS DE CADA MATÈRIA.

Recomanem que doneu una ullada de tant en tant a aquesta pàgina web per les possibles novetats que us hàgim de comunicar. També podeu anar revisant el correu electrònic, en cas de les noies i els nois, el corporatiu (@insjoanmercader.cat).

I PER DUBTES O ALTRES QÜESTIONS, RECORDEU QUE L’ADREÇA MAIL DEL CENTRE ÉS: a8047364@xtec.cat

LES FAMÍLIES PODEU TAMBÉ ESTAR AL CAS DE LA PLATAFORMA (intranet) PER SI LA TUTORA O EL TUTOR US FA ALGUNA COMUNICACIÓ

Us desitgem una bona estada en família!!!