Organització híbrida al Batxillerat

En relació amb el document publicat al web del departament d’educació de la Generalitat de Catalunya:

Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA  – 2 de novembre del 2020. [Enllaç]

Hem dissenyat l’organització híbrida del Batxillerat, que s’aplicarà a partir del proper dilluns dia 9 de novembre amb el vistiplau dels Serveis Territorials d’educació a la Catalunya central.

En el següent enllaç trobareu el detall d’aquesta organització [ENLLAÇ]

Hem estat seleccionats per a la VI Edició de RetoTech_Fundació_Endesa!!!

Estem molt contents i molt contentes d’haver estat seleccionats per a la VI Edició de RetoTech_Fundació_Endesa!!

Hem estat uns dels 20 centres seleccionats a Calalunya.

Aquest és el vídeo que vam presentar, explicant el projecte “Sons i Sorolls del confinament i postconfinament” , on participa l’alumnat de 2n d’ESO i l’alumnat de l’optativa de Visual i Plàstica de 4t.

Us anirem informant!

Celebrem la màgia de fer música!! L’hora de lectura amb música en directe

Aquesta setmana celebrem Santa Cecília i la màgia de llegir amb música en directe.

En el vestíbul a les 9 del matí durant l’estona de lectura podreu escoltar un  variat repertori musical que s’escoltarà des de les aules.

PROGRAMA DEL DILLUNS 23 DE NOVEMBRE: OBRES PER A PIANO

SONATA Op. 49, NÚM. 20, 1r moviment. Intèrprets: Irati Irache, Anna Marbà, Aura Sierra

PROGRAMA DIMARTS 24: TRIO DE GUITARRES

“Valtz num.2” D.Shostakovich “Stand by me” Ben E. King. Intèrprets: Jordi Marbà, Miquel Sierra i Biel Torrecillas.

PROGRAMA DE DIMECRES 25 DE NOVEMBRE

Violí: Àticus Artigues. Clarinet:  Mirtylle Miranda. Saxofon: Lluís Solà.

Gaudiu dels concerts!

3ESO Projecte eTwinning relacionat amb el SVB

L’alumnat de 3ESO participarà al llarg del curs 20-21 en un projecte eTwinning relacionat amb el Suport Vital Bàsic que porta per nom “Salvar una vida está en tus manos. Aprende por tod@s”.

Recordem que el centre va començar la formació en SVB fa dos cursos amb alumnat de l’ESO. Els aspectes tractats segons les situacions són: la posició lateral de seguretat, la RCP, l’ús i funcionament del DEA i la maniobra de Heimlich.

Tot i la pandèmia, estem adaptant l’activitat a la situació actual i aquest projecte ens permet també el contacte amb alumnat d’altres territoris i centres: l’institut de Xixona, el Còllege Marcel Pagnol, el Còllege de la Dombes i el Lycée Victor Duruy.

Seguirem informant.

La Maribel Domínguez es jubila (Curs 2020-21)

Aquest mes d’octubre de 2020 ha arribat la jubilació d’una companya del centre que portava molts anys fent llengua anglesa i tutoria: la Maribel Domínguez.

L’acte de comiat es va adaptar a la situació COVID i per tant, va ser molt discret. Us mostrem alguna imatge de divendres passat.

Gràcies Maribel per la teva dedicació al món educatiu.

També va venir la Núria Morros (el seu comiat va ser virtual) i ambdues ens van obsequiar amb una bosseta de bombons individual.

La Núria Morros ens dedica unes paraules amb motiu de la seva jubilació (curs 19-20)

Hola,
Encara que en algun moment del curs vinent m’agradaria fer un esmorzar o alguna cosa similar ja veurem si és possible en moments tan incerts…
Per tant, d’entrada, m’agradaria acomiadar-me de tots, però sobretot dels que l’any que ve no estareu al Joan Mercader; espero que us vagi bé allà on sigueu. Amb alguns he parlat més amb altres no tant, però  crec que us trobaré a faltar a tots d’una manera o altre.
Al que us quedeu al Joan Mercader a veure si el comiat és fins aviat, ja que, espero veure-us en algun moment del  curs vinent. I també un adéu més especial per tots aquells amb qui fa anys que compartim claustre i  que entre tots formàvem part en certa manera d’un paisatge que s’ha fet habitual i que cada any s’anava  renovant parcialment amb l’arribada dels nous professors. Amb tants anys al mateix centre hi ha hagut tot tipus de persones, i així ha estat aquest meu paisatge, sobre tot variat;  per tant, gràcies doncs a tots i fins aviat.
Envio foto del regal que em van enviar a casa i que no vaig poder mostrar el dia del claustre.
Que tingueu sort! Espero que el curs vinent sigui millor que la perspectiva que tenim en aquests moments.
Adéu

Núria Morros