Benvolgudes famílies,
Aquest curs, donada la situació excepcional per la pandèmia, les Portes Obertes tindran un format virtual.
Hem programat xerrades virtuals i hem creat aquest espai per compartir-vos els vídeos de l’institut, les preguntes freqüents i altra informació per tal que ens aneu coneixent  millor.

Preinscripció BATXILLERAT:

Informació sobre la preinscripció al web del Departament d’Educació: [ENLLAÇ]

Vídeo BATXILLERAT, formularis i enllaços:

• Xerrades virtuals de Batxillerat (totes les modalitats): 27 d’abril a les 19:30

[ENLLAÇ]
  • Xerrada virtuals de Batxillerat artístic: 4 de maig a les 18:00
   [ENLLAÇ]
  • Presentacions de les modalitats que s’ofereixen

Arts escèniques
   Arts plàstiques
   Ciències
   Humanístic

Preinscripció ESO:

Informació sobre la preinscripció al web del Departament d’Educació: [ENLLAÇ]
Vídeo com fer la preinscripció: [ENLLAÇ]
Reunió informativa per part d’inspecció sobre el procés de preinscripció 2021-2022 als centres educatius d’Igualada. S’ha fet en directe per Youtube dijous 25 de febrer i ha quedat publicada [ENLLAÇ]

Vídeo ESO, formularis i enllaços:

• Xerrades virtuals d’ESO: 4 de març

• Preguntes freqüents ESO [ENLLAÇ]
  • Presentació portes obertes ESO [ENLLAÇ]

• Formulari de dubtes ESO [ENLLAÇ]

AMPA Joan Mercader:

Organització híbrida al Batxillerat

En relació amb el document publicat al web del departament d’educació de la Generalitat de Catalunya:

Criteris i orientacions per incrementar l’aprenentatge híbrid a l’FP, Batxillerat, Ensenyaments del règim especial, EOI i CFA  – 2 de novembre del 2020. [Enllaç]

Hem dissenyat l’organització híbrida del Batxillerat, que s’aplicarà a partir del proper dilluns dia 9 de novembre amb el vistiplau dels Serveis Territorials d’educació a la Catalunya central.

En el següent enllaç trobareu el detall d’aquesta organització [ENLLAÇ]

Bona Pasqua!

El grup d’alumnes de religió de 2n d’ESO del nostre centre està estudiant les tres grans religions monoteistes. El primer trimestre vam fer una aproximació a la religió jueva, al llarg del segon trimestre hem estudiat el cristianisme i, el que queda de curs el… Llegeix més»

Estem tristos per la mort d’un alumne de segon d’ESO del nostre centre.

No és acomiadar-se el que fa mal sinó tots els moments que marxaran amb aquest adéu.

1ESO 8th March

Today, 8th March, the students of 1st ESO (C, D, E) have been investigating and discovering several facts about some interesting women! Today is a special day to Remember that
 “Where there is a woman, there is magic”. Ntozake Shange

Llegeix més»