PLA DE CONTINGÈNCIA 2020-2021

Durant el mes de juliol de 2020 vam confeccionar i trametre als membres del Consell Escolar el què anomenem PLA DE CONTINGÈNCIA 2020-2021 que havia de servir per atendre la situació de pandèmia des del nostre centre, del qual vam obtenir el vistiplau de la Inspecció Educativa. En aquell moment, era un document provisional, a l’espera d’actualitzacions d’instruccions i indicacions del Departaments d’Educació i de Salut.
Durant els primers dies de setembre, hem fet algunes concrecions i l’hem ajustat a les noves directrius. Així doncs, ara és un document actualitzat, però amb la consideració de “viu”, amb possibilitats de canvi en relació a:
        • Publicacions de noves directrius i instruccions dels Departaments d’Educació i Salut
        • Valoracions que es facin a partir de l’aplicació del que s’hi ha planificat i programat.
AQUÍ TENIU EL DOCUMENT: ENLLAÇ

Aprovat a partir de la sessió de Consell Escolar de data: 16 de setembre de 2020

Recordatoris sobre l’horari escolar

Benvolguts i benvolgudes,
Amb l’objectiu d’evitar confusions en els canvis de classe, que poden donar-se a partir de la  nova organització horària, a partir del proper dilluns 28 de setembre no sonarà el timbre.
Per altra banda, us recordem l’horari d’aquest curs:
ESO:

Infoself actiu per mares/pares

Ja està actiu el servei d’Infoself per a mares/pares.

S’ha procedit a enviar les dades d’accés a aquells pares i mares que no han accedit mai.  L’enviament s’ha realitzat a la direcció email que vàreu informar en el procés de matrícula (reviseu la vostra carpeta “correu brossa”, en cas que no trobeu el correu).

Les mares/pares que, en curs anteriors, ja van accedir en alguna ocasió a Infoself, les dades d’accés continuen sent les mateixes (No hi ha enviament de correu electrònic en aquest cas, i en la nostra pàgina web, a l’apartat “Serveis:Serveis digitals GSuite, Moodle, Infoself”, podeu trobar indicacions sobre com recuperar les dades d’accés).

OPTATIVA REVISTA. Tornem a l’institut!

Ja hem fet la primera setmana de classe! Aquest any el començament de curs ha estat una mica diferent. Hem d’anar amb mascareta, i ens hem de posar gel hidroalcohòlic molt sovint. A més, cada curs té un horari i una porta d’entrada diferents per evitar aglomeracions i contactes.  L’hora del pati també ha canviat, perquè cada grup té una zona assignada i no ens podem barrejar amb els alumnes d’altres classes. Però no tot són inconvenients. Estem molt contents de tornar a l’institut, de fer classes presencials i de retrobar els companys. En teníem moltes ganes, i comencem amb il·lusió i noves expectatives. Potser serà un curs especial, però segur que seguirem aprenent i que en traurem bones experiències. Ànims i bon curs a tothom!!

Activitats d’estiu ESO i BAT

BATXILLERAT

Els alumnes de Batxillerat amb matèries pendents heu rebut al vostre correu corporatiu les activitats d’estiu que s’han de presentar el dia de la prova de setembre.

Calendari de proves extraordinàries de 1r de batxillerat [enllaç]

NOVETAT: Per poder fer les proves de recuperació cal dur emplenada i signada la següent declaració responsable [enllaç]

ALUMNAT DE 6è

Activitat proposada per les escoles i instituts públics de la zona Igualada. Enllaç

ESO

El curs ja s’ha acabat, arriba l’estiu i, per tant, el temps de vacances. Temps per descansar, gaudir —amb els amics o en família—, i també per aprendre, ja sigui reforçant els aprenentatges o descobrint coses noves. Us recomanem llegir i també uns deixem un enllaç d’activitats.

Informacions curs 2020-2021

En aquest article anirem actualitzant les informacions relatives al proper curs 2020-2021. S’anirà completant la informació a mesura que es vagin concretant els detalls.

HORARI PRESENTACIONS PRESENCIALS INICI DE CURS:

LListes anonimitzades 1r ESO

Llistes  anonimitzades 2n ESO

Llistes anonimitzades 3r ESO

Llistes anonimitzades 4t ESO

Llistes anonimitzades 1BAT

Llistes anonimitzades 2BAT

Les anonimitzades de Batxillerat es publicaran dimarts 8 de setembre.

DIMECRES 9 DE SETEMBRE (Cliqueu sobre la imatge per veure-la amb més resolució):

DIJOUS 10 DE SETEMBRE (Cliqueu sobre la imatge per veure-la amb més resolució):

1 ESO

• Presentació famílies:

2 ESO

• Llista anonimitzada optativa francès curs 2020-2021. Enllaç

3 ESO

• Llista anonimitzada optativa francès curs 2020-2021. Enllaç

4 ESO

• Llistat anonimitzada d’optatives assignades segons formulari de tria. Enllaç

1 BAT

• Informació per al curs 2020-2021. Enllaç
  • Llistat d’optatives assignades segons formulari de tria [enllaç].
  • Obert termini beques postobligatòria del Departament d’Educació. Enllaç

2 BAT

• Informació per al curs 2020-2021. Enllaç
  • Llistat de matèries optatives i de modalitat assignades segons formulari de tria [enllaç]. Per ara és informació provisional, no compreu encara material d’aquestes matèries.
  • Obert termini beques postobligatòria del Departament d’Educació. Enllaç

Extraescolars AMPA Curs 20-21

EXTRAESCOLARS AMPA JOAN MERCADER
PROVA-HO!: si no estàs decidit/da sobre a quina activitat extraescolar t’agradaria apuntar-te, vine a provar-ho. És GRATUÏT!
TEATRE
la professora ensenya diferents tècniques del món escènic i es prepara la representació d’una obra de teatre, que es representa a l’Ateneu Igualadí, a final de… Llegeix més»