Activitats d’estiu ESO i BAT

ALUMNAT DE 6è

Activitat proposada per les escoles i instituts públics de la zona Igualada. Enllaç

ESO

El curs ja s’ha acabat, arriba l’estiu i, per tant, el temps de vacances. Temps per descansar, gaudir —amb els amics o en família—, i també per aprendre, ja sigui reforçant els aprenentatges o descobrint coses noves. Us recomanem llegir i també uns deixem un enllaç d’activitats.

BATXILLERAT

Els alumnes de Batxillerat amb matèries pendents heu rebut al vostre correu corporatiu les activitats d’estiu que s’han de presentar el dia de la prova de setembre.

Calendari de proves extraordinàries de 1r de batxillerat [enllaç]

Informacions curs 2020-2021

En aquest article anirem actualitzant les informacions relatives al proper curs 2020-2021. S’anirà completant la informació a mesura que es vagin concretant els detalls.

1 ESO

• Presentació famílies:

2 ESO

• Llista anonimitzada optativa francès curs 2020-2021. Enllaç

3 ESO

• Llista anonimitzada optativa francès curs 2020-2021. Enllaç

4 ESO

• Llistat anonimitzada d’optatives assignades segons formulari de tria. Enllaç

1 BAT

• Informació per al curs 2020-2021. Enllaç
  • Llistat d’optatives assignades segons formulari de tria [enllaç].

2 BAT

• Informació per al curs 2020-2021. Enllaç
  • Llistat de matèries optatives i de modalitat assignades segons formulari de tria [enllaç]. Per ara és informació provisional, no compreu encara material d’aquestes matèries.

HORARI SECRETARIA

PROPERAMENT S’OBRIRÀ LA SECRETARIA DEL CENTRE.

IMPORTANT: S’hi podrà accedir des de l’entrada principal amb ordre, distància de seguretat.
Caldrà dur mascareta i bolígraf propi.
HORARI: de 9:00h a 13:00h

AVANCEM: segon curs

Els docents de llengües que estem fent la formació AVANCEM, també arribem al final del segon curs.

Us mostrem el póster final sobre les activitats del Delta de l’Ebre per l’alumnat de 1ESO.

No hem pogut marxar al Treball de síntesi, però tenim les activitats preparades per quan es pugui fer!!