Nadal al Ramon de la Torre: cursa Save The Children, boc’n’roll i més

Al Ramon de la Torre hem viscut els dies previs a les vacances amb intensitat: Entre les activitats que van realitzar destaquen la cursa organitzada pel departament d’educació física que serveix per recollir diners per col·laborar amb Save The Children i que ja és tradició al nostre centre. El departament de Visual i Plàstica va organitzar el concurs de postals de Nadal, i amb la col·laboració d’altres departaments van guarnir el nostre institut amb una ambient nadalenc. D’altra banda, la comissió d’Escola Verda va organitzar un taller per crear els seus propis boc’n’roll i així substituir l’embolcall dels entrepans d’alumini o plàstic. En definitiva, es tractava de conscienciar al nostre alumnat en temes de sostenibilitat i solidaritat. Us compartim algunes imatges!