MOU-TE PER LA NATURA

El dijous 9 d’abril els alumnes de 1r d’ESO vam fer, acompanyats pel Grup Excursionista de Torredembarra i els nostre tutors i tutores, una ruta de 12 km pel nostre entorn.

En aquesta sortida hem vist moltes coses properes a tots nosaltres: Ermita de Montornés, Mas de Can Boada amb els seu canó, Coll de Creus, cabanes de pedra seca i hem gaudit d’un preciós paisatge.

Ens vam cansar molt, però ens vam divertir amb els amics caminant i parlant junts. També vam aprendre moltes coses, com que és el GR-92 (gran recorregut que travessa Catalunya de nord a sud), que són les cabanes de pedra seca (casa feta només de pedra per guardar eines de treball i protegir-se de les inclemències del temps) i com ens hem de moure i comportar quan fem sortides per la natura (amb respecte, tenint cura de no malmetre res i de no deixar deixalles).

Però el que més ens va agradar va ser sortir de la rutina diària i passar-ho bé fent coses diferents.

Alumnes de 1r C d’ESO