POEFA

El nostre centre ha estat seleccionat per participar en el Projecte amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA).

Aquest projecte conté un programa d’orientació i reforç per a la millora i suport en l’educació, on el seu eix fonamental és la reducció i prevenció del fracàs escolar i l’abandonament escolar prematur, mitjançant el suport als centres educatius d’entorns socioeconòmics vulnerables, intervencions específiques adreçades a col·lectius en situació especialment vulnerable, la implicació de la comunitat educativa en el procés educatiu i l’enfortiment formatiu de les competències del professorat per tal de donar resposta educativa a la diversitat de necessitats educatives.

Aquestes actuacions són finançades pel Ministeri d’Educació i Formació Professional en el programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació. I cofinançades pel programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

En referència al nostre centre, el nom del projecte amb el qual hem rebut una important dotació econòmica és, Descobrint la nostra màgia. Al llarg del curs 20-21 es duran a terme diferents activitats totalment subvencionades on els alumnes podran gaudir d’un programa d’educació emocional i lúdic, destinat a construir unes bases d’una bona salut emocional i autoestima amb l’adquisició de competències necessàries que els permetin créixer amb respecte, seguretat i confiança, així com prevenir malalties, com la depressió o els trastorns afectius, situacions d’exclusió social o assetjament escolar.