Tipologies textuals

La coordinació de llengües engega un nou projecte relacionat amb les tipologies textuals, i aquest primer trimestre proposen treballar LA DESCRIPCIÓ.

Per dur-lo a terme, s’han penjat cartells per totes les aules amb els indicadors corresponents (OBSERVA, CLASSIFICA, ORDENA les característiques, UTILITZA adjectius i POLEIX la redacció). Pensem que ajuda a la memòria visual i facilita la referència del professorat quan sigui necessari.

A més a més, els alumnes podran practicar i fer una descripció en qualsevol de les tres llengües accedint amb un mòbil als codis QR que trobaran per tot l’institut en forma de triangles blaus, utilitzant sempre el seu compte insrdt. Les fotografies seran d’animals, espais, persones o objectes relacionades amb les diferents matèries.