Taller criminalitat tecnològica

Els alumnes de 1r de BAT, 2n CFGM i CFGS van descobrir, en la xerrada d’ahir, que existeixen formes de criminalitat directament relacionades amb l’activitat científica, i que determinades accions tenen resposta penal.

A més, van poder veure com l’evolució de la ciència pot dur a conflictes de difícil resolució. Tot això els ha servit perquè tinguin una visió global de l’avenç tecnològic, i també que es plantegin les conseqüències socials i jurídiques que aquest avenç pot comportar.

Treballs a Visual i Plàstica

GAMMA FREDA

A l’optativa de VIP a 4t d’ESO estem treballant les gammes cromàtiques. Aquestes adaptacions fetes per les alumnes representen el que es coneix com “l’etapa blava de Picasso”, que transcorre entre 1901 i 1904, una etapa caracteritzada pel dolor i tristesa de l’artista. (Gamma freda, aquarel·la sobre làmina A4).

GAMMA CÀLIDA

També han reproduït als famosíssims “Gira-sols de Van Gogh”, 1888. Les pintures d’este van ser innovadores en l’Ús de tot l’Espectre del color groc, que Van Gogh emprà en una gamma cromàtica conjunta amb taronges, ocres, marrons, beixos, etc. (Gamma càlida, aquarel·la sobre làmina A4).

GAMMA ACROMÀTICA

Finalment, utilitzant la gradació del color negre i els seus matisos, han realitzat la seva obra lliure en gamma acromàtica. Han sortit, d’entre altres, aquestes originals obres. (Gamma acromàtica, aquarel·la sobre làmina A4).