Taller “Aprendre a menjar sa”

El passat mes, els alumnes de 4t d’ESO van gaudir i aprendre moltes coses fent el taller “aprendre a menjar sa” impartir per Andrea Molné. Va ser molt pràctic perquè es tractava de diferenciar i classificar els aliments processats dels no processats indicant-ho amb targetes de diferents colors, per tal de conèixer quins aliments caldria afegir a la seva dieta diària, quins eliminar totalment i també saber aquells que es poden consumir ocasionalment.

Taller BANC DE QUALITATS

El passat dijous 9 de gener els alumnes de 1r d’ESO van realitzar un taller anomenat Banc de Qualitats. La finalitat era potenciar la capacitat de treballar en equip, l’escolta activa, el respecte, els torns de paraula i que els alumnes siguin conscients de les seves característiques personals, habilitats, talents… i posar-los al servei del grup.

El Pla Educatiu d’ Entorn de Torredembarra conjuntament amb l’institut és qui ha gestionat aquest taller de la companyia Teatre de Maleta.