Participació en el projecte de golf

Aquest any des del departament d’Educació Física estem participant en el projecte de Golf a les escoles, organitzat per la Federació Catalana de Golf. Hem començat a fer algunes classes amb els alumnes de 1r de l’ESO i estan tenint molt d’èxit. Més endavant si tot va bé farem una sortida al club de golf Costa Daurada perquè puguin experimentar aquest esport en el seu medi específic.

Activitat aula música

Amb motiu de les activitats proposades a l’institut per la setmana del clima, alumnes de 2° ESO han realitzat una activitat d’escolta i visualització de cançons per la terra. Emocions i sentiments dels alumnes desperten amb la música i les imatges dels videoclips.
Per tant, a través de la verbalització d’aquests sentiments i amb la barreja d’idees i frases proposades, s’ha creat un poema anomenat “PLANETA TERRA”. El poema representa un missatge de la terra i va dirigit a tos nosaltres.

Alumnes 2n ESO