Castaweeninsrdt

L’alumnat de 1r i 2n juntament amb el professorat de Visual i Plàstica han preparat la decoració de Tardor, Castanyada i Halloween del centre. En el Hal d’entrada hi trobareu un photocall amb una castanyera i un vampir, on us animem a fer-vos una foto i penjar-la amb el “castaweeninsrdt. Als passadissos del centre hi podreu trobar mòbils decoratius de fulles, siluetes tenebroses i fantasmes.

Al pati també podeu veure la instal·lació dels alumnes de 2n D feta a tutoria, on han volgut “enterrar” els mals del món.

Recordeu: feliç castaweeninsrdt!

ERASMUS+ Sessions de Coordinació de l’Equip Impulsor del Micro Consorci de Centres Formadors

Aquesta setmana, a la sessió de coordinació, els membres de l’equip impulsor dels Centres Formadors hem decidit començar amb la difusió del treball del nostre grup.
L’equip està format per les persones coordinadores dels cinc centres educatius participants en aquesta primera fase: Institut de Maçanet de la Selva, Institut El Foix, Institut Ramon de la Torre, Institut Torrent de les Bruixes i Institut Joan Mercader. A més hi participa la persona referent del Departament d’Educació del Micro Consorci per al Programa d’Innovació.
Som un equip dinàmic i heterogeni format per docents amb experiència en projectes internacionals i altres que estem fent els primers passos en projectes d’aquesta tipologia.
Treballem amb l’entusiasme, ganes i energia per tal d’aprofitar totes les oportunitats d’una experiència com aquesta.
Us mantindrem informats de les nostres novetats.
L’equip Impulsor Centres Formadors

Exposició alumnat de 1r de la ESO

Alguns alumnes de 1r d’ESO han realitzat una exposició Màscares, de la figuració a l’abstracció a través de la composició amb punts.
Aquest any el Departament de Visual i Plàstica hem inaugurat dos espais expositius al passadís, al 1r i 2n pis, gràcies a la generositat de qui ens ha regalat uns fabulosos marcs: el nostre company Bernabé, professor del mòdul d’embarcacions.

Visita Cooperativa Roba Amiga CFGM Gestió Administrativa

L’alumnat de 2n curs del CFGM de Gestió Administrativa avui dilluns 25 d’octubre ha visitat l’empresa Cooperativa Roba Amiga a Sant Esteve de Sesrovires.
Aquesta activitat está inclosa en el Projecte Aula d’Emprenedoria finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i per la Unió Europea NextGenerationEU.… Llegeix més»