Cambridge

L’Institut Ramon de la Torre i l’organització internacional Cambridge English Language Assesment  (per mitjà del centre autoritzat European College)  van signar el curs 2017-18 un conveni de col·laboració per tal que l’Institut sigui seu dels exàmens oficials d’anglès.

La data de convocatòria dels exàmens oficials de Cambridge, per a tothom que s’hi inscrigui, serà el dissabte 6 de juny de 2020 al matí a l’Institut Ramon de la Torre.

Properament publicarem tota la informació d’inscripció per a aquest curs escolar 2019-20.

Mentrestant podeu consultar la informació del curs escolar passat:

Aquest curs s’ofereixen els següents nivells: KET for schools (Key English Test), PET for schools (Preliminary English Test), FCE for schools FCE (First Certificate English) i CAE (Certificate in Advanced English). Aquests exàmens equivalen, respectivament, als nivells A2, B1, B2 i C1 del marc comú europeu. Les proves “for schools” són el mateix nivell i tipus de prova que els altres, però la temàtica d’aquestes és més propera a l’alumnat en edat escolar.

L’Institut Ramon de la Torre, en la línea de donar el màxim servei a la zona, ofereix la possibilitat de realitzar aquests exàmens en el nostre propi centre, tant als seus alumnes com a candidats externs. D’aquesta manera els estudiants d’anglès de Torredembarra i la zona no s’han de desplaçar.

Els nostres alumnes i els candidats externs que provinguin d’un altre centre educatiu que hagi signat també un conveni, es beneficiaran d’un preu reduït gràcies al National Schools Project. Els preus són els següents:

Exam Alumnat d’institut amb conveni Candidat extern
KET – (A2) (menors d’edat) 90,28 euros 99 euros
PET – (B1) (menors d’edat) 97,54 euros 105 euros
FCE – (B2) (menors i majors d’edat) 180,66 euros 197 euros
CAE – (C1) (majors d’edat) 185,79 euros 210 euros

La data de convocatòria dels exàmens oficials de Cambridge, per a tothom que s’hi inscrigui, serà el dissabte 8 de juny de 2019 al matí a l’Institut Ramon de la Torre.

El període d’inscripció és del 4 de febrer al 10 d’abril de 2019  a la secretaria de l’Institut s’ha de lliurar el full d’inscripció i el resguard de pagament. Les proves es podran realitzar si hi ha un mínim de participants inscrits.

Carta
Full inscripció
Full de pagament

Si necessiteu qualsevol aclariment sobre aquesta convocatòria, no dubteu en consultar-nos al correu electrònic insramondelatorre@xtec.cat o al telèfon 977642402 (Francesc Serra).

Cordialment,
La Direcció