Cambridge

L’Institut Ramon de la Torre i l’organització internacional Cambridge English Language Assesment  (per mitjà del centre autoritzat European College)  a conseqüència de l’estat d’alarma actual han decidit posposar les proves oficials d’anglès al dijous 16 de juliol de 2020 al matí, si les condicions sanitàries i el nombre d’inscrits ho permeten.

Ens dirigim a vostès per a recordar-los els nivells que s’ofereixen i explicar-los el nou procediment i terminis d’inscripció/pagament.

Aquest curs s’ofereixen els següents nivells: KET for schools (Key English Test), PET for schools (Preliminary English Test), FCE for schools i FCE (First Certificate English). Aquests exàmens equivalen, respectivament, als nivells A2, B1 i B2 del marc comú europeu.

Els preus de les proves són els següents:

Exam Alumnat d’institut amb conveni Candidat extern
KET – (A2) (menors d’edat) 94,54 euros 99 euros
PET – (B1) (menors d’edat) 101,90 euros 107 euros
FCE – (B2) (menors i majors d’edat) 188,70 euros 198 euros

El període d’inscripció és fins el dia 14 de juny de 2020. Per a formalitzar la inscripció heu de fer el pagament al següent compte corrent i enviar un correu electrònic (insramondelatorre@xtec.cat) o missatge a Dinantia (a Equip Directiu, si és un alumne del Ramon de la Torre) amb el justificant de pagament i les dades següents:

Assumpte Proves d’anglès.
Text Nom i cognoms de l’alumne, nivell al qual es presenta i telèfon de contacte.
Adjunt Justificant bancari de pagament.

ES68 01 8243 9555 0200223716

Concepte del pagament bancari: Nom i cognoms del candidat – English Exam

Si necessiteu qualsevol aclariment sobre aquesta convocatòria, no dubteu en consultar-nos al correu electrònic insramondelatorre@xtec.cat (Francesc Serra).

carta

Cordialment,

La Direcció

Torredembarra, 29 d’abril de 2020.