Cambridge

L’Institut Ramon de la Torre i l’organització internacional Cambridge English Language Assesment  (per mitjà del centre autoritzat European College)  van signar el curs 2017-18 un conveni de col·laboració per tal que l’Institut sigui seu dels exàmens oficials d’anglès.

Aquest curs s’ofereixen els següents nivells: KET for schools (Key English Test), PET for schools (Preliminary English Test), FCE for schools i FCE (First Certificate English) i CAE (Certificate in Advanced English). Aquests exàmens equivalen, respectivament, als nivells A2, B1, B2 i C1 del marc comú europeu. Les proves “for schools” són el mateix nivell i tipus de prova que les altres, però la temàtica d’aquestes és més propera a l’alumnat en edat escolar.

L’Institut Ramon de la Torre, en la línia de donar el màxim servei a la zona, ofereix la possibilitat de realitzar aquests exàmens en el nostre propi centre, tant als seus alumnes com a candidats externs. D’aquesta manera els estudiants d’anglès de Torredembarra i la zona no s’han de desplaçar.

Els nostres alumnes i els candidats externs que provinguin d’un altre centre educatiu que hagi signat també un conveni, es beneficiaran d’un preu reduït gràcies al National Schools Project. Els preus són els següents:

Exam Alumnat d’institut amb conveni Candidat extern
KET – (A2) (menors d’edat) 94,54 euros 99 euros
PET – (B1) (menors d’edat) 101,90 euros 107 euros
FCE – (B2) (menors i majors d’edat) 188,70 euros 198 euros
CAE – (C1) (majors d’edat) 200 euros 210 euros

La data de convocatòria dels exàmens oficials de Cambridge, per a tothom que s’hi inscrigui, serà el dissabte 19 de juny de 2021 al matí a l’Institut Ramon de la Torre. Les proves es podran realitzar si hi ha un mínim de participants inscrits.

El període d’inscripció és del 18 de desembre de 2020 al 7 d’abril de 2021. La inscripció serà via telemàtica, s’ha de respondre el següent formulari: enllaç i enviar per correu electrònic a secretaria@insrdt.cat el justificant de pagament bancari, el qual ha de tenir com a concepte: “Proves anglès i  nom i cognom alumne/a”. L’ingrés s’ha de fer al compte corrent:

Enllaç inscripció

La inscripció es considera formalitzada amb la recepció de l’esmentat justificant de pagament.

Si necessiteu qualsevol aclariment sobre aquesta convocatòria, no dubteu en consultar-nos al correu electrònic secretaria@insrdt.cat o al telèfon 977642402 (Francesc Serra).

Cordialment,

La Direcció

Torredembarra, 18 de desembre de 2020.