Ornamentació Floral del Cementeri de Canet de Mar per Tots Sants amb els alumnes de 2n curs del CFGM de Jardineria

El 25-26 d’octubre d’enguany els alumnes de 2n de Jardineria vam col·laborar en l’ornamentació floral del Cementeri de Canet de Mar per Tots Sants.

Hem de donar les gràcies al Sr Francesc Haro encarregat de parcs i jardins de l’Ajuntament de Canet de Mar que ens va donar aquesta oportunitat de participar en aquest projecte, a través del seu fill Jordi actualment alumne de 2n de Jardineria, que ens va ajudar a comunicar-nos i mitjançar en l’organització.

També volem donar les gràcies a Antoni Mas actualment jubilat però voluntari en aquest projecte, per ensenyar-nos i transmetre la seva saviesa als alumnes en aquest art que és crear amb plantes composicions espectaculars que ara veureu. Cal a dir que les plantes son artificials ja que la idea es que aquest muntatge es mantingui durant un any.

Gràcies també als alumnes de 2n curs de Jardineria per la seva feina, el seu esforç i l’entusiasme que han posat en tot moment en els treballs tant prèviament a l’aula en el seu disseny com després els dies 25-26 d’octubre en el muntatge de totes les composicions realitzades en els jardins del cementeri de Canet de Mar.

Aquesta és una oportunitat molt bona ja que didàcticament que millor feina que aprendre en la realització d’una ornamentació d’un espai amb plantes en un projecte decoratiu real com aquest. Activitat que pertany a una part del currículum de mòdul 9 de composicions flors i plantes del 2n curs de Jardineria.

A continuació detallarem tot el procés realitzat a la galeria de fotos Jardineria – Cementiri Canet de Mar 2018.