Visita de l’escola Mar Nova a l’IPM

La canalla de 1r de la Mar Nova ens va visitar el dimarts de la passada setmana per conèixer el centre de la mà del nostre alumnat de l’Aula d’Acollida. La directora de l’escola, la Magda, que els hi va anar acompanyant, ens ha transmès que els nostres alumnes s’ho van preparar molt bé i els hi van explicar tot amb moltes ganes. La veritat és que va resultar una experiència molt engrescadora per al nostre alumnat i per al seu tutor, l’Andreu Porta. Com a anècdota força entranyable es va donar el cas d’un dels alumnes de l’Aula d’Acollida, el qual havia assistit un temps a la Mar Nova abans de tornar al seu país uns anys.