Visita de l’alumnat de Màrqueting i Publicitat a JovalArderiu Studio

L’alumnat de 2n curs del Cicle Superior de Màrqueting i Publicitat va tenir l’oportunitat de visitar l’estudi professional de fotografia publicitària JovalArderiu Studio.

Un dels seus fundadors i veí de Premià de Mar, Ignacio Arderiu, va venir l’any passat al “Dual Coffee”, esdeveniment de trobada entre empreses i l’institut Premià de Mar, on va convidar als alumnes a fer una visita a la seva empresa. Dit i fet, aquest mes de gener hem anat a conèixer la seva feina de primera mà i aquesta visita ha representat dues hores ben invertides en un entorn professional per resoldre els seus dubtes, per veure en directe com es treballa en un estudi i per conèixer la història d’èxit d’aquests dos emprenedors en un món tan competitiu com el de la fotografia publicitària.
Ignacio i el seu company Bernat Joval ens van mostrar tots els secrets de la fotografia i de la postproducció d’una manera tan amena que, segons paraules dels alumnes, les dues hores de visita van passar volant. La valoració final ha estat molt satisfactòria per part de l’alumnat, el professorat i els amfitrions. Sens dubte, una experiència que, si el volum de treball els ho permet, repetirem!

Agraïm públicament l’afecte, les ganes i l’amabilitat que aquests grans professionals van mostrar amb el nostre alumnat.

Si voleu descobrir els treballs de JovalArderiu Studio, podeu visitar la seva pàgina web prement el següent enllaç: https://jovalarderiu.com/