Visita a Ta Tung del grup de 24 Hores Innova 2022-23

A finals d’abril va visitar les instal·lacions de Ta Tung a Sant Vicenç dels Horts l’alumnat que va afrontar i guanyar el repte de les 24 Hores Innova, gràcies a la gran impressió que va generar el seu treball als responsables de Pastas Gallo. En arribar, van ser rebuts pel Responsable de Màrqueting de la firma, Giovanni Fattani, qui els va guiar per l’empresa. El primer pas, això sí, va ser el de procedir a complir amb els protocols d’higiene alimentària i seguretat, de manera que els van equipar amb les proteccions degudes. Després van poder accedir a totes les zones de la fàbrica, des de la recepció de les primeres matèries i el seu tractament per higienitzar-les i descontaminar-les fins el pas per la seca per a la posterior cocció, i, finalment, van acabar a la secció on són empaquetades.
Els alumnes van intercanviar opinions amb els diferents responsables de la fàbrica així com resoldre dubtes que els van sorgir en escoltar i observar els diferents processos, i van concloure que aquesta visita havia estat molt didàctica i profitosa. Tal i com havien afrontat el repte inicialment, la visita els va confirmar una imatge molt favorable de Ta Tung i Pastas Gallo.