Recomanacions per a l’atenció a l’alumnat i la cloenda de tasques pendents

Les direccions dels centres del Baix Maresme hem previst la conveniència de donar algunes pautes d’estudi i de treball domèstic mentre duri el tancament dels centres. En línies generals, els plantejaments són els de cloure les tasques pendents (deures, pràctiques, projectes, repàs) i mantenir oberts, sempre que sigui viable, els canals de comunicació amb la resta de la comunitat educativa, ja sigui via Moodle, Drive (o Classroom), etcètera. Alumnat i professorat disposen del correu corporatiu del centre.

No hi ha consignes unívoques des de la Conselleria. D’una banda, sembla que no es vulgui plantejar el treball on line per no promoure la “inequitat” entre alumnat amb facilitat d’accés a les TIC o no. D’altra, hores d’ara sembla que els calendaris d’avaluacions, cloenda del curs i selectivitat no es modificaran. Així, potser és qüestió d’anar fent amb bona voluntat i en la mesura de les possibilitats de cada moment.

Gràcies per la vostra col·laboració en aquestes circumstàncies d’excepcionalitat.