Missatge a Ràdio Premià i lliurament de material sanitari a l’Hospital de Mataró

hem acabat la segona setmana de confinament i sabem que encara tenim pel davant molt de temps per superar aquesta etapa tan difícil. Són moments crítics, un autèntic repte per mostrar el millor de nosaltres mateixos. Malgrat els inconvenients i límits, a l’IPM intentem fer-ho bé. Aquest és el missatge transmès a través de Ràdio Premià en una entrevista emesa aquest matí. Us passem l’enllaç de la notícia amb la possibilitat d’escoltar els àudios:

D’altra banda, donem compte de la cessió del material de protecció homologat que teníem al magatzem (190 mascaretes i 124 ulleres de laboratori convenientment embalades) a l’Hospital de Mataró. La gestió s’ha fet en col·laboració amb el Consorci Sanitari del Maresme.

Seguirem informant.

Bon cap de setmana (confinat!).