La Biblioteca IPM al màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura de la Universitat de Barcelona

El passat dilluns 14 de novembre la nostra bibliotecària va participar en una classe del màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura que ofereix la Universitat de Barcelona. La Marta Cava va explicar als alumnes el funcionament, l’organització i l’evolució de la biblioteca del centre, fent especial incidència en les activitats tant de promoció de la lectura però sobretot destacant tota l’activitat formativa relativa als drets d’autor, la cerca d’informació i la citació bibliogràfica. D’aquesta manera els alumnes participants poden conèixer de primera mà com és el dia a dia d’una biblioteca en un centre de secundària.