Bon Nadal!

Ja arriba el Nadal!

A l’Institut de Premià De Mar està arribant el Nadal, queden pocs dies de classe, les notes… No queda res!

Per desitjar un Bon Nadal a tots els alumnes i professors del centre, els nois i noies de l’optativa REVISTA, han escollit un poema que tingues que veure amb el Nadal. L’Aitor Pérez de 3rC d’ESO,  ens deixa un poema de Joana Raspall, titulat La Nit de Nadalque explica, com es va crear el Tió.

L’Aitor diu que un dels valors que té aquest poema és la generositat, ja que els àngels donen una segona oportunitat a la soca vella .

joana-raspall-visualitzar-la-nit-de-nadal-2-638