Horaris especials Projecte de Recerca 4t ESO

Els comuniquem que a partir del 13 de juny hi haurà un canvi important en l’horari escolar dels seus fills/filles. Això es deu a la realització del Projecte de Recerca.

El Projecte de Recerca (RdR) està centrat en fer una recerca sobre un tema relacionat amb les matèries de 4t. L’alumnat ha de demostrar que ha assolit el conjunt de competències per a la recerca treballat durant l’ESO i especialment a 4t.

Els comuniquem que l’horari a partir de dimecres 13 de juny serà de 9 a 13:30h., amb el calendari següent:

DIMECRES 13 Inici Projecte de Recerca al centre
DIJOUS 14 Treball al centre (i a casa)
DIVENDRES 15 Treball al centre (i a casa)
DILLUNS 18 Treball al centre (i a casa)
DIMARTS 19 Treball al centre (i a casa)
DIMECRES 20 Presentació oral del Projecte de Recerca. (A l’hora assignada a cada grup)
DIJOUS 21 Recuperació PdR (A l’hora assignada a cada grup)
DIVENDRES 22 Lliurament de notes del PdR (A l’hora assignada a cada grup)
DIMECRES 27  Lliurament de les notes finals (12h)

1. Alvaro Capuz

He vist els horaris especials del treball de recerca, a través de la web i estic d’acord, tant jo, com els meus pares.