VR eTwinning

​Es tracta d’un programa d’agermanament amb diferents instituts. Els fundadors del projecte són els professors de Kayseri Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi (Turquia) i els professors de l’INS Premià de Mar.

Estem treballant amb un programa que tractarà amb realitat virtual (VR) mitjançant l’eina Google Expeditions, per apropar als alumnes de tercer d’ESO les matèries de ciències, geografia i tecnologia.​ La llengua vehicular és l’anglès.

Per introduir la realitat virtual, els alumnes van fer una jornada el dia 1 de desembre de 2017 que va subvencionar en la seva totalitat l’AMPA del centre .

Veure el blog de Cristina Blaya