Impulsem la lectura!

L’alumna Júlia Ugidos ens fa una fitxa tècnica recomanant el llibre “NOEL ET BUSCA”. No només això, també ens ha fet un petit muntatge amb diferents imatges per recomanar-nos aquest llibre que tant li ha agradat.

NOMS I COGNOMS: Julia Ugidos

DATA: 24/10/2016

1.Fitxa tècnica del llibreResultat d'imatges de noel et busca

• Autor: Ángel Burgas
  • Títol: Noel et busca
  • Col·lecció:Lluna Roja
  • Editorial: La galera, SAU editorial
  • Lloc dedició: Barcelona
  • Any d’edició: Juliol 2012
  • Pàgines: 216 pàgines amb un epíleg que ens conclou la història.

2.Tema

Aquesta història tracta d’un noi que es desperta a un hospital sense saber qui és i desconeixent el seu passat. La moralitat d’aquest llibre es que si fas alguna cosa dolenta la vida no serà fàcil. Aquest llibre està escrit en prosa, es divideix en capítols i es narratiu perquè a la història hi ha diàleg.

1. Argument

Tot comença amb un noi a l’hospital, a Barcelona. En aquest jove li diuen que ha tingut un accident de tràfic. Quan es desperta no recorda res de la seva vida, ni qui és ni on ha nascut. Te amnèsia.

El seu company de pis li diu que al pis hi han anat uns nois que semblaven policies i que li han deixat un missatge:  Noel et busca. L’Enric comença a investigar coses del seu passat i al final troba en Noel, qui li explica tota la seva història.

Si voleu conèixer tota la seva història haureu de llegir-vos el llibre!

4. Personatges

• Enric: és el protagonista de la història, no recorda res del seu passat.
  • Unai: és el company de pis de l’Enric, l’ajuda a recordar el seu passat encara que ell també té un passat que l’Enric no sap.
  • Francisco (Fran): és un policia bo, amic de l’Enric, és el que l’ajuda en tot moment i l’únic que ha confiat en l’Enric.
  • Pablo Muñoz: és un nen de 8 anys assassinat a la fira de San Juan, a León. Era el germà petit de l’Unai.
  • Marcos Simon: és l’Enric, però per determinades circumstàncies, es va canviar el nom.
  • Julio: és amic d’en Marcos i un dels que comet un greu delicte.
  • Laura: és una companya de pis de la Mercè i la parella de l’Enric.
  • Mercè: és la companya de pis de la Laura, amiga de l’Unai i “amiga” de l’Enric
  1. Espai i temps

Aquesta novel·la comença a Barcelona, però després l’Enric marxa a Tortosa i al final torna una altra vegada a Barcelona. La historia dura 3 setmanes.

1.   Opinió personal

M’ha agradat molt aquest llibre perquè és un llibre amb molta intriga i amb misteris que es van descobrint poc a poc. El recomano a tots aquells que els agrada el misteri i la intriga.

L’alumna Júlia Ugidos ens ha fet arribar un vídeo resum del llibre.