OFERTA CATALANA OCCIDENT Assegurances

Busquen persones per iniciar carrera professional com assessor d’assegurances i Financer.
Es requereix:

• Estudis mitjans o Universitaris
  • Experiència comercial, gestió de negoci o tracte amb el client.
  • Residència al Maresme
  • (No és necessària experiència en el sector)

S’ofereix:

• Carrera professional amb desenvolupament continu.
  • Formació especialitzada i Tutoratge d’experts
  • Bons ingressos
  • Horari flexible.

Interessats enviar curriculum a… Llegeix més»

Dies d’inici del període lectiu 2019-20 i horaris d’incorporació (ACTUALITZACIÓ!)

El període lectiu del nou curs començarà el dia 12 de setembre, excepte per a l’alumnat de Cicles de Grau Superior, que serà el 18 de setembre. El primer dia serà una jornada de rebuda esglaonada dels diferents nivells, l’horari de classes ordinari s’encetarà l’endemà.

DIJOUS 12 PRESENTACIÓ I REBUDA ESO-BTX-CF Grau Mig-FPB-PFI
8h: CAFEMN
8:30h: 2n BTX
9h: 1r BTX
9:30h: 4t ESO
10h: 3r ESO
10:30h: FPB+PFI
11:30h: 2n ESO
12h: 1r ESO
12:30h: 1r CFGM ELECTROMECÀNICA
13h: CFGM JARDINERIA +1r INSTAL·LACIONS ELÈCTRIQUES
15:30h: 1r CFGM ACTIVITATS COMERCIALS + GESTIÓ ADMINISTRATIVA
16h: 2n CFGM ELECTROMECÀNICA + ACTIVITATS COMERCIALS + GESTIÓ ADMINISTRATIVA + INSTAL·LACIONS ELÈCTRIQUES
DIMECRES 18 PRESENTACIÓ I REBUDA CF Grau Superior:
15:30h: 1rs CFGS (tots)
16h: 2ns CFGS (tots)

Descarregueu o actualitzeu la nova App de l’IPM

Aquest estiu hem procedit a una renovació de l’App de l’Institut Premià de Mar que ja està publicada als Markets, tant per Android com per iOs. L’aplicació, a més d’haver canviat l’aparença, permet:

• Rebre comunicats i informacions del centre
  • Control d’assistència de l’alumnat
  • Pagament de sortides i activitats escolars
  • Signar autoritzacions de pares/mares/tutors legals (NOVETAT!)
  • Contacte amb el gestor en cas d’incidències tècniques (NOVETAT!)
  • Comprovar la vinculació d’alumnat a l’usuari (NOVETAT!)
  • Enllaços al web i xarxes socials (Twitter, Youtube) del centre i bloc de l’AMPA

Avisem, però, que no vicularem alumnat i usuaris mentre no estiguins constituits tots els grups-classe, raó per la qual les noves altes no rebran missatgeria durants els primers dies de curs.

Recollida de llibres de 2n ESO. Tancament per vacances d’estiu.

Els lots de llibres de 2n d’ESO del curs 2019-20 s’han enllestit abans del previst i es possible passar a recollir-los els propers dies 24 i 25 de juliol (dimecres i dijous), entre les 10 i les 13h, al gimnàs de l’edifici Serra de Marina. El dia i l’horari del setembre anunciats es mantenen igualment (4 de setembre entre les 10 i les 13h).

El centre tanca per vacances el dia 26 de juliol. El dia 2 de setembre reobrim portes.

BON ESTIU!