L’Institut Josep Vallverdú incorporarà dos nous cicles formatius a la seva oferta educativa pel curs acadèmic 2023-24

L’Institut Josep Vallverdú ampliarà, a partir del curs acadèmic 2023-24, la seva oferta educativa gràcies als dos nous cicles formatius que es podran estudiar al nostre centre, un d’ells de grau mitjà i l’altre de grau superior.

En concret, a partir de setembre de 2023, l’Institut Josep Vallverdú oferirà el Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Atenció a Persones en Situació de Dependència.

Aquest cicle servirà per ampliar l’oferta de cicles de grau mitjà existent a la comarca de les Garrigues amb un cicle d’elevada demanda i integrat a la família professional de Serveis socioculturals i a la comunitat.

Així mateix, el nou curs acadèmic també servirà per estrentar el Cicle Formatiu de Grau Superior de Sistemes Electrotècnics i Automatitzats, que servirà per donar continuïtat als estudis que el nostre institut imparteix en el CFGM d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques.

Així, doncs, en la preinscripció pel curs 2023-24, l’alumnat ja pot tenir en consideració que aquesta oferta educativa serà present a l’Institut Josep Vallverdú que ja es troba recollida als webs informatius del departament.