L’Aula Oberta de l’institut comença a posar en marxa el seu hort

L’alumnat de l’Aula Oberta de l’Institut Josep Vallverdú, acompanyat de la seva tutora, la professora Imma Purroy, va visitar, el dimarts 28 de setembre de 2021, el mercat de les Borges Blanques per tal de recollir el planter regalat per l’empresa Planters Jarana que li permetrà començar a posar en marxa el seu hort.

Aquesta activitat, que fa que els i les alumnes de l’aula siguin els responsables de plantar, fer créixer, recollir els fruits de l’hort i posteriorment comercialitzar-los, s’emmarca dins del programa acadèmic de l’Aula Oberta i resulta molt estimulant.

Des de l’Institut Josep Vallverdú, volem agrair a Planter Jarana que, amb la seva donació, faci possible la posada en marxa d’aquest hort. Moltíssimes gràcies, amics!