La mobilització contra el canvi climàtic dels #FridaysForFuture arriba a l’Institut Josep Vallverdú

El divendres 15 de març de 2019, coincidint amb la convocatòria d’una mobilització internacional de l’estudiantat europeu contra el canvi climàtic, la protesta iniciada per l’alumna sueca de 16 anys Greta Thumberg va arribar a l’Institut Josep Vallverdú.

El mateix dia que hi havia convocada una vaga estudiantial per protestar contra el canvi climàtic en el marc dels “Fridays for Future”, inciats per la jove activista sueca que es concentrava cada divendres davant del Parlament del seu país, el nostre centre va acollir, poc abans de l’inici de l’hora d’esbarjo, una concentració, organitzada per l’alumnat de batxillerat amb la finalitat de denunciar el deteriorament mediambiental del nostre planeta.

Un grup d’alumnes de 2n de batxillerat va llegir un manifest mentre la resta d’estudiants i professors del centre s’aplegaven a les portes de l’edifici per escoltar-los acompanyats d’una pancarta reivindicativa. Si voleu veure com es va desenvolupar la concentració, podeu veure la següent galeria d’imatges.