L’institut posa en marxa el curs acadèmic 2013-2014

1eso2013-14El divendres 13 de setembre de 2013 fou la data en la qual l’Institut Josep Vallverdú posà en marxa el curs acadèmic 2013-2014. Com cada any, l’inici de curs estigué marcat per l’acollida a l’alumnat novell, el que enguany cursarà 1r d’ESO, que va ser rebut a l’aula magna del centre per la directora, Antonieta Bernat, i la cap d’estudis, M. Carme Calderó, que, al marge d’explicar-los el funcionament del centre, van voler donar-los una càlida benvinguda convidant-los a fer de l’institut la seva nova casa.

Seguidament els i les alumnes conegueren els agrupaments, els seus respectius tutors i tutores i es desplaçaren per primer cop a les que durant tot el curs seran les seves aules. Després de l’acollida a l’alumnat de 1r d’ESO arribà el torn dels altres nivells de l’ensenyament secundari obligatori així com també de batxillerat i cicles formatius, amb la novetat més destacable de donar, per primer cop, la benvinguda als estudiants que cursen el nou cicle d’Olis i vins. No cal dir que des de l’institut desitgem un molt bon curs a tot el professorat i alumnat de la casa!

Si voleu reviure l’arribada de l’alumnat de 1r d’ESO a la casa, podeu fer-ho visitant la següent galeria d’imatges.