L’institut Josep Vallverdú dóna inici al curs escolar 2012-2013

Com ja és tradició, la directora, Antonieta Bernat, i la cap d’estudis, Carme Calderó, van donar el dimecres 12 de setembre de 2012 la benvinguda als nous alumnes de l’institut, especialment a aquells que s’incorporen a 1r d’ESO des de les diferents escoles de la comarca.

Al marge dels més petits de la casa, la jornada va servir als i les alumnes de tots els nivells educatius del centre per conèixer als qui seran els seus companys durant el curs escolar. Així, doncs, es donava inici a la trenta-dosena promoció de l’institut que esperem sigui tan fructífera com les precedents.

L’inici de curs és, al marge de benvingudes i retrobaments, un bon moment per plantejar-se la necessitat d’esforçar-se i treballar per assolir els objectius personals. És per això que us encoratgem a treballar dur per assolir els vostres objectius i us desitgem un curs acadèmic 2012-2013 ple d’èxits personals i educatius.

Si voleu veure les fotografies de l’inici de curs i conèixer així als nous alumnes de la casa podeu visitar la galeria d’imatges al següent enllaç.