L’aplicació “Elderly”, elaborada per alumnes del centre, finalista del Concurs d’apps del programa Mschools

MschoolsEl proper divendres 5 de juny de 2015, els alumnes de l’Institut Josep Vallverdú responsables de l’elaboració de l’aplicació per a telèfons mòbils “Elderly”, d’assistència a la gent gran, participaran a la final del Concurs d’apps en la categoria “Serveis a la comunitat i a la ciutadania” acompanyats pels professors Tere Viscasillas i Francesc Solans.

En l’edició anterior del concurs Mschools un grup d’alumnes de l’Institut Josep Vallverdú ja resultà guardonat en una de les categories per l’aplicació “Turisme Garrigues”. Esperem que aquest any el centre també pugui repetir premi. Molta sort!