FESTA DE COMIAT PROMOCIÓ 2015-16

orlesAquest divendres 27 de maig de 2016, el pavelló poliesportiu Francesc Macià de les Borges Blanques va acollir la tradicional Festa de Comiat de l’alumnat de 2n de batxillerat, de 2n de cicles formatius i de 4t d’ESO. Va ser un esdeveniment molt especial, perquè van participar-hi 147 alumnes que, acompanyats de les seves famílies, van omplir tot el recinte.

L’acte va ser presidit per la directora del centre, Sra. Antonieta Bernat, la cap d’estudis Sra. M. Carme Calderó, el president de l’AMPA Sr. Albert Quintillà, l’alcalde de la població Enric Mir, i el president del Consell Comarcal de les Garrigues Sr. Antoni Villas, els quals van fer un breu parlament dirigit sobretot als joves del centre que estan acabant els seus estudis.

Acte seguit es va fer el lliurament de les orles a l’alumnat de 4t i es va visualitzar un recull fotogràfic que recollia algunes de les seves activitats realitzades durant els quatre anys d’estada al centre. Els alumnes de 4t van agrair-ho als pares i professors amb un parlament a quatre veus.

Així mateix, l’alumnat de 2n de batxillerat i 2n de CF va ser obsequiat amb les orles corresponents i la posterior projecció d’un recull fotogràfic. Els dos delegats de batxillerat van fer un discurs en nom de tots els nois i noies homenatjats regraciant a llurs famílies, companys i professorat tot el que s’ha fet aquests anys per ells.

A continuació es va procedir al lliurament del 15è Premi «Àngel Giné» de TdR de batxillerat i de Crèdit de Síntesi de Cicles Formatius i al lliurament de la 5a Convocatòria de beques a l’excel·lència «Carlos Chesa».

L’acte, que va ser aconduït per la professora M. Carme Llobera i amenitzat per la música del cor GARRAMPEM, va incloure com a colofó un refrigeri al Pavelló de l’Oli preparat, com tota la festa, per l’AMPA de l’institut.

La festa va ser tot un èxit

galeria d’imatges